Gå til innhold

Noen med erfaringer med utedress fra name it ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har lyst til å kjøpe utedressen fra name it til lillegutt. Synes det er så fin design på den! Og snakket med hun i butikken, hun mente at den var god og varm. Hun hadde selv brukt Reima tidligere men nå byttet over.

Noen med erfaringer med dressen? Det er Exit Super fra name it.

Lillegutt skal begynne i barnehagen, 11 mnd gammel da og går ikke enda, så det blir nok noe stillesitting når han sitter ute i kulden.

Evt. hva slags dresser dere anbefaler?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har både reima og nami it dressen,og jeg synes name it dressen er den beste.. lillemann er god og varm i den=)

Skrevet

Jeg har ingen erfaringer med den dressen, men siden du spør hva andre anbefaler så..

Jeg kjøpte reflex til jenta mi, men hun er 2 1/2 år. Det er jakke og selebokse. Det som er greit med boksa er at den er ekstra polstret i rumpe og kne for å sitte masse i kald sand og snø osv. Pga vi bor der det virkelig er vinter om vinteren. Jeg vet jo ikke hvor varm hun er når hun er i bhg, men de er jo ikke ute når det er sånn -15g akkurat. Vertfal ikke her. Uanz går det vel an å ha et sitteunderlag under ham?

Jeg har fått den ene oldemora til å strikke ei bokse som hun har i tillegg oppå strømpeboksa/boksa under dressen. Så tviler på hun blir kald med det første =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...