Gå til innhold

Noen med isjias her?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan dere beskrive smertene dere har/får?

 

Har vondt i ryggen/korsryggen. Over rumpeballen på venstre side. Det stråler og går ned til kneet og baksiden av lårene. (venstre side bare).

Pulserende smerte hele tiden.

Jeg klarer ikke å bøye ryggen i vanli stilling. Klarer ikke å sitte rett.

 

For å være ærlig; det gjør noe h**** vondt!!!

Huff, følte for å syte litt på slutten..

:/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

høres ut som det ja.. eg har en del prolapser i rygg og nakke, og de presser på isjias-nerven min noen ganger. da får eg vondt ned ryggen, rumpa og lårene, noen gang ut til tærne også, og det kan sitte godt i leggene og knærne.

 

har begrenset bevegelighet da også.

 

tips:

kiropraktor!

han kan henvise deg til røntgen i tillegg.

 

spør legen etter brexidol-tabletter. dem er effektiv mot akkurat de smertene..

lykke til!

Skrevet

Takk for svar.

Får nesten prøve å få meg en legetime. Skal reise med tog oppover til Tr.heim på onsdagsnatta/torsdagen. Blir litt av prøvelse dette:/

 

 

Skrevet

Flere me erfaringer?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...