Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 17. desember 2007 #1 Skrevet 17. desember 2007 Kan dere beskrive smertene dere har/får? Har vondt i ryggen/korsryggen. Over rumpeballen på venstre side. Det stråler og går ned til kneet og baksiden av lårene. (venstre side bare). Pulserende smerte hele tiden. Jeg klarer ikke å bøye ryggen i vanli stilling. Klarer ikke å sitte rett. For å være ærlig; det gjør noe h**** vondt!!! Huff, følte for å syte litt på slutten.. :/
lenej :o) Skrevet 17. desember 2007 #2 Skrevet 17. desember 2007 høres ut som det ja.. eg har en del prolapser i rygg og nakke, og de presser på isjias-nerven min noen ganger. da får eg vondt ned ryggen, rumpa og lårene, noen gang ut til tærne også, og det kan sitte godt i leggene og knærne. har begrenset bevegelighet da også. tips: kiropraktor! han kan henvise deg til røntgen i tillegg. spør legen etter brexidol-tabletter. dem er effektiv mot akkurat de smertene.. lykke til!
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 17. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 17. desember 2007 Takk for svar. Får nesten prøve å få meg en legetime. Skal reise med tog oppover til Tr.heim på onsdagsnatta/torsdagen. Blir litt av prøvelse dette:/
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 17. desember 2007 Forfatter #4 Skrevet 17. desember 2007 Flere me erfaringer?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå