FletteMette&DenLangeMelkeveien Skrevet 17. desember 2007 #1 Skrevet 17. desember 2007 Tenkte lage middag til bop av restene fra suppelagingen igår. Vi har potet, kålrot, gulrot, pastinakk og persillerot. Kan jeg bruke alle disse?
Super-Langbein Skrevet 17. desember 2007 #2 Skrevet 17. desember 2007 Tenk om babyen slår rot gjennom gulvet slik at du må amme den for alltid! Uffda unnskyld. Jeg ville tatt sjansen på de rotegrønnsakene, men kanskje bare blandet maks tre av dem for å se om babymagen liker det. Da er det også enklere å finne ut hva barnet evt. reagerer på. Eller du kan bruke de til organisk juletrepynt.
FletteMette&DenLangeMelkeveien Skrevet 17. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 17. desember 2007 Å, det hadde vært koselig:) Organisk julepynt var heller ikke et dårlig forslag altså, det er jo så moderne med grønnsaker i år. Kanskje jeg skal blande dem i puljer, det tåler vel å fryses?
Super-Langbein Skrevet 17. desember 2007 #4 Skrevet 17. desember 2007 Ja, de liker å fryse litt i puljer. Nesten som i selveste militæret det, unntagen de sure tærne. Forresten har Avent sånne fine plasttelt de kan sove i.
FletteMette&DenLangeMelkeveien Skrevet 17. desember 2007 Forfatter #5 Skrevet 17. desember 2007 Jeg har noen plasttelt de kan bo i ja. Tror jeg fryser dem i terninger først og så hiver dem i bokser. Apropos militæret: Jeg har alltid brukt å si ting som "jøss, jeg har visst laget nok mat til en hel bataljon" osv, men nå har jeg funnet ut at en bataljon faktisk er på 500-800 mann, så jeg har visst overdrevet fælt:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå