LegallyBlond Skrevet 17. desember 2007 #2 Skrevet 17. desember 2007 Vår gutt er også vokst ut av voksien, og vi kjøpte en fleeceforet dunpose fra ticket to heaven, den som er 115 cm. Er veldig fornøyd med den! Ellers er den odenwälderposen som de selger f.eks på BArnas Hus lang og god, lurer på om det er Odenwälder Holly den heter.
lenej :o) Skrevet 17. desember 2007 #3 Skrevet 17. desember 2007 eller så er det bare å sy en selv. det bruke eg...
Gjest Skrevet 17. desember 2007 #4 Skrevet 17. desember 2007 hehe ja det var det da,, tror minste skal slippe å ligge i noe jeg har sydd, hehe, sydde ett putevar en gang, det ble ikke bra for å si det sånn! lenej du har ikke lyst å sy en forlenger til voksien min så jeg kan feste med borelås? tror du det går ann?
lenej :o) Skrevet 17. desember 2007 #5 Skrevet 17. desember 2007 det aner eg ikke. men kan sy en tykk vinter pose til deg, sånn dunpose, som er ekstra lang da. men har ikke tid på den her siden av året nå. er jo jul jo!!! :) har tatt sånn nogenlunde ferie no så :) men bruke å sy posa til folk, som er 110 og 120 lang. de er veldig greie da.
Gjest Skrevet 18. desember 2007 #6 Skrevet 18. desember 2007 På xxl.no har de poser som er gode - sånne som er ment for teltbruk etc kan fint brukes i vogna til de største barna. ellers er voksi aktiv super -den er laaang.
Sivalur Skrevet 18. desember 2007 #7 Skrevet 18. desember 2007 Odenwalder posen er lang og varm og god.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå