Anonym bruker Skrevet 17. desember 2007 #1 Skrevet 17. desember 2007 Hvordan er deres erfaringer med dette? Positive og negative..
Hege & lille Hannah <3 Skrevet 17. desember 2007 #2 Skrevet 17. desember 2007 Har hørt såå mange som har negative erfaringer med dette, så her har det blitt separat stellematte og badebalje Uten at jeg skal bekrefte dette da, har jo ikke erfaring selv
mamma til 2 små:=) Skrevet 17. desember 2007 #3 Skrevet 17. desember 2007 hørt en del neg:=( lettere med balje i dusjen
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2007 #4 Skrevet 17. desember 2007 Er det jeg også har! Har kjøpt en, men vurderer å ikke montere badekaret.. Vanskelig.
Hanne <3 Adrian<3Leah Isabell Skrevet 17. desember 2007 #5 Skrevet 17. desember 2007 har stellekommode me badekar.. bade ungen 1 gang i d, så kjøpte vi badestamp i stede.. Badekaret er lite, å har veldi mange ganga en sånn "hump" i bunn.. som blir i veien når man bade .. dessutn renner vannet dårlig ut av karet når du skal tømme den.... å skangen kan ha en tendens t å ramle av fort..under tømming.... det er skøy d.. da er kommoden full av vann før du kan si kake...
Gjest Skrevet 17. desember 2007 #6 Skrevet 17. desember 2007 Vi hadde stellekommoden på et annet rom, og tok badekaret ut og med oss til badet når vi skulle bade. Selve karet var forsåvidt greit og brukbart, men med mye ekstra plast rundt i litt krinkelkroker hvor oljen fra badevannet satt seg fast og samlet støv... så til slutt ble det bare veldig ekkelt. Nå til nestemann går dette karet på søpla, kommoden er vanlig kommode, og vi ønsker oss en tummytub. Om man gjerne vil stå når man bader babyen ville jeg kjøpt en badebalje med stativ. Men det er ikke noe problem å bade babyen på gulvet!
Gjest Skrevet 17. desember 2007 #8 Skrevet 17. desember 2007 Bare dritt! Blir bare søl, vanskelig å få barnet ut av badekaret for så å lukke lokket og legge baby på stellebordet etterpå(hvis du er alene). Vi droppa det rimelig fort og brukte balje på kjøkkenbordet i stedet, da vi ikke har plass på badet.
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2007 #9 Skrevet 17. desember 2007 OK! Da har jeg bestemt meg! Monterer nok ikke badekaret gitt! Får heller sette en balje på gulvet eller stellebordet Kjøpte kommoden med tanke på å bruke det uten badekaret, måtte bare forsikre meg om at det var så ille som jeg trodde. Hehe. TAKK for svar!
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2007 #10 Skrevet 18. desember 2007 jeg synes du skal prøve dette selv side du tydeligvis allerede har kjøpt den. jeg har stellekommode med badekar å synes d r kjempe greit! har litt problemer med ryggen, og da var d veldig greit å slippe å ligge på gulvet. skjedde aldri at slangen falt av så kommoden ble full av vann. så jeg kan bare anbefale den. :-)
twoboys & a girl Skrevet 18. desember 2007 #11 Skrevet 18. desember 2007 Kjøpte det sist, og var kjempe fornøyd. Bruker det samme nå. Kan selfølgelig ikke bruke badekaret i all evighet, men da demonterer man bare det og bruker komoden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå