1stor1liten =) Skrevet 17. desember 2007 #1 Skrevet 17. desember 2007 bhg. skal på julekonsert. er det vanlig å pynte opp ungene da eller bare ha som vanlig( joggedress o.l?)
*2 LyKkEtRoLL* Skrevet 17. desember 2007 #2 Skrevet 17. desember 2007 Hva med en hverdagskjole? Det pleier jenta mi å ha på hvis det er noe spesielt. Men nå bruker hun helst kjole eller skjørt hele tiden da.. En sjelden gang får jeg kranglet på henne en joggebukse..
1stor1liten =) Skrevet 17. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 17. desember 2007 kan sikkert finne en kjole som ikke er for pynta ja.. hun vokser utav så mye av klærne sine nå og har ikke orka å gå igjennom alt. =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå