Gå til innhold

Sykehus i morgen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Uvisst om vi blir innlagt, men minien har ikke tissa i dag..han drikker ikke og har i tillegg hatt omgangssyka. Så det blir nok sonde i morgen.

Tror dere at jeg får lønn i himmelen.. hehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lønn utbetales til engler i himmelen......

Masse lykke til, håper alt går bra.

Og at det ikke medfører for mye smerte for mini....

Skrevet

Usj, det er et sant helvete, skal jeg si deg... Han har total fobi for sykehus badet siden det er der vi har lagt inn sonden tidligere. tror jeg ber om litt beroligende både til mor og barn..

takk for lykkeønskninger... Trenger det:)

Skrevet

Synes jammen du fortjener lønna di lenge før du har tenkt deg en tur til himmelen jeg alstå!

Du er en skikkelig superdupermamma du!

Uff, det jeg sliter med er jo bare barnematen i forhold.

Jeg tar av meg alt jeg har av hatter for deg! Og sender avgårde masse beroligende vibber til deg og junior i morgen!

Det kommer til å gå bra. I hvertfall tilslutt! Og så får det bare være et bittelite helvete en liten stund.

Pyton det der. Dattera mi har hatt skikkelig legeskrekk og slik er IKKE moro! Så jeg skjønner godt at du gruer deg. Men må man så må man.

Og så blir det ALLTID happy ending tilslutt. (For det har JEG bestemt)

Klemmer til dere :o)

Skrevet

Jeg håper også at lønnen din kommer lenge før himmelen. Det må jo snu før eller senere. helst før. Krysser fingrene for minien!

Ønsker deg masse lykke til med det forestående og sender deg en klem og en stor julestjerne som skinner for den flinke mammaen!

Skrevet

Lykke til idag!!!

Håper det går raskt og at ikke mini blir vettskremt......forstår igrunnen godt om han blir det da....ikke noe moro med sånne ting!

Håper dere får en god jul og kan konsentrere dere om noe annet enn bare dette, allesammen:-)

Og du får helt sikkert lønnen din før himmelen:-)

Skrevet

Vet ikke om det var lønn jeg fikk i dag, men en fryktelig utskjelling fra legen hans. Det var så ubehagelig at jeg sitter her og er kjempelei meg...

Han mente at jeg sa ting til han som var flåsete, men jeg sa ting som en spøk/ forsvar. Han sier jo flåsete ting til meg hele tiden. Det endte ikke opp med sonde, men at han skal drikke melka si som han har gjort før.. Skal ikke ha gluten i maten. Jeg er så urolig i kroppen og føler meg så teit...

Skrevet

Det går da ikke an av en lege å skjelle ut på den måten! Fysjom sier nå jeg.....sånne leger trenger ikke dette landet. Om han selv er flåsete får han jammen tåle noen kommentarer tilbake!

Du er flink, du er ikke teit. Han er dum dum dum!!!

Prøv å koble ut slike kommentarer og ikke bruk kreftene dine på en sånn dust!!!

Skrevet

Så uproft av en lege.Han burde være vant til litt av hvert,og i en sånn presset situasjon som du er i,er det ikke rart man blir litt flåsete...kanskje fordi man er nervøs.

Nei,ikke bry deg om det, om du klarer,det viktigste nå er å få i gutten din den næringen han skal ha,og at du får slappet av og hentet inn litt krefter igjen.

Klemmer fra meg

Skrevet

Huttetu, nå har jeg helt vondt i magen for din skyld. Er det ingen ende på hva dere skal gjennom?

Vil bare sende deg en god førjulsklem og mange varme tanker!!

Skrevet

Oi oi oi du har nok å stri med....

Hvordan går det med gutten i dag?

Sender deg klemmer og gode tanker

Skrevet

Det viktigste er at du gjør det som DU føler er riktig i forhold til minis tilstand.

Det ville vært mye verre i etterkant hvis du ikke hadde reagert og han hadde vært veldig dårlig.

Veldig feil reaksjon fra en lege syns jeg.

Alle mammaer vil det beste for sine barn.

Ønsker deg en fin jul og håper du får noen avslappende dager innimellom.

Skrevet

For en teit og uproff lege! Sånt skal man IKKE, IKKE gjøre mot pasientene(og pårørende) sine. Han burde skjønt at folk kanskje sier ting fordi man er stresset, bekymret og redd for å prøve å føle seg litt kjekkere og mer positiv enn man er, og at hvis HAN flåser, så kan det komme flåsete ting tilbake.

Han skulle jo bygge deg OPP!, ikke ned!

Nei, han er dum og du skal ikke være lei deg!

Sender deg masse oppmuntring og positiv energi! Klem til dere, og håper junio og mini får orden på magene sine snart og at dere kan få det litt roligere med maten!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...