Gå til innhold

Noen som har ammet med silikon / el prøvd?

Anbefalte innlegg

Skrevet

mange av dere som ikke fikk full ammet? el som ikke fikk ammet særlig i det det hele tatt? Noen som ikke hadde problemer med dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei. Jeg har silikon og er førstegangsfødende. Får en gutt 25.desember, og jeg har hørt at silikon ikke gjør noe med ammingen. Jeg skal fullamme Siden formen på våre pupper er annerledes, har jeg hørt at ammingen faktisk har gått veldig bra.

Lykke til!

Skrevet

Har ei venninne som ammet med silikon, uten problemer i det hel tatt !

Skrevet

hei

Jeg fullammet til vesla var 4 mnd, og begynte deretter med litt flaske, men ammet til hun var 1 år allikevel. Gikk kjempefint:)

MEN, eneste er at jeg hadde problemer med å få tømt brystene ordentlig så pumpet meg innimellom. kansje en gang om dagen for å være sikker på at jeg ikke fikk brystbetennelse.

Jeg hadde MASSE melk, fikk ikke strekkmerker på puppene heller heldigvis. Og når ammingen var ferdig var riktignok brystene slappere (som hos alle som ammer tenker jeg) men de var allikevel fine, så enda mer naturlige ut.

Lykke til

Skrevet

nå ble jeg glad for positive svar... fått noen kjipe svar tidligere av jordmor at hun hadde vært borti at over 50 % med silikon fikk problemer med amming

Skrevet

hei,

Var kun innom for å sjekke hvordan dere har det her i 3. trimester. Jenta mi ble 1 år i dag :) Hun kom 6 uker fortidlig og ble tatt med keisersnitt. Jeg har silikon, måtte pumpe meg de første dagene siden hun ikke var sterk nok til å suge selv. Jeg fullammet henne til hun var 5-6 mnd. Hadde faktisk så mye melk at jeg ga melk til melkebanken på sykehuset. Det eneste problemet mitt var at melkekanalene var litt trange, så jenta mi måtte jobbe litt ekstra...

Til slutt fant både jeg og hun ut at det var lettere med flaske, vi ble begge mye lykkeligere. (hun har kun vært forkjøla en gang på ett år)

Morsmelk er best for barnet, men ikke under enhver omstendighet. Husk at hvis mor har det bra har barnet det også bra :)

Lykke til alle sammen, dere har noe helt fantastisk i vente!!!

STOR KLEM TIL ALLE SAMMEN

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...