Gå til innhold

Hva synes dere om navnet Susanne..?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, bare lurer:) Selv synes jeg det er kjempefint, alltid gjort det.. men passer det sammen med Kristina? Vet ikke kjønnet da, så må tenke på både gutte og jentenavn:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synest iallefall det er veldig fint navn :)

Skrevet

Det er fint:)

Skrevet

Susanne er et kjempefint navn :-)

Skrevet

min søster heter det! syns det er veldig fint:)

Skrevet

Synes det er et veldig koselig navn. Har en god venninne som heter det ;-P

Skrevet

Jeg synes det er veldig fint, heter det selv og er veldig stolt av navnet mitt da det ikke er så mange andre som heter det. :-) Kjenner faktisk ingen andre!

Men jeg ville kanskje ikke hatt med Kristina, det blir forferdelig langt, og vil sannsynligvis ikke bli brukt. Har selv dobbeltnavn (et kort et), og det kan til nød brukes siden det ikke er langt og tungt. Men bruker det aldri i hverdagen....

 

 

Skrevet

Koselig navn det - og det passer veldig godt sammen med storesøsters navn også.

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...