Trebarnsmamma30 Skrevet 17. desember 2007 #1 Skrevet 17. desember 2007 Ja, bare lurer:) Selv synes jeg det er kjempefint, alltid gjort det.. men passer det sammen med Kristina? Vet ikke kjønnet da, så må tenke på både gutte og jentenavn:)
Amazed..♫ 01.02.2012 ♫ Skrevet 17. desember 2007 #2 Skrevet 17. desember 2007 Jeg synest iallefall det er veldig fint navn
Totetteskatter + baby 2015 Skrevet 17. desember 2007 #5 Skrevet 17. desember 2007 min søster heter det! syns det er veldig fint:)
Gjest Skrevet 17. desember 2007 #6 Skrevet 17. desember 2007 Synes det er et veldig koselig navn. Har en god venninne som heter det ;-P
BellaSuz Skrevet 18. desember 2007 #7 Skrevet 18. desember 2007 Jeg synes det er veldig fint, heter det selv og er veldig stolt av navnet mitt da det ikke er så mange andre som heter det. :-) Kjenner faktisk ingen andre! Men jeg ville kanskje ikke hatt med Kristina, det blir forferdelig langt, og vil sannsynligvis ikke bli brukt. Har selv dobbeltnavn (et kort et), og det kan til nød brukes siden det ikke er langt og tungt. Men bruker det aldri i hverdagen....
Gjest Skrevet 18. desember 2007 #8 Skrevet 18. desember 2007 Koselig navn det - og det passer veldig godt sammen med storesøsters navn også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå