babbalubba Skrevet 17. desember 2007 #1 Skrevet 17. desember 2007 Gir dere julegaver til de på barselsgruppa(unger/voksne). Jeg ble litt paff på treff i dag da alle de andre kom med gaver. Følte meg en tanke dum når jeg måtte bortforklare hvorfor ikke vi hadde med noe. Jeg må innrømme at tanken ikke en gang har streifet meg om å gi de gaver. Er det jeg som er simpel eller er det vanlig?
Gjest Skrevet 17. desember 2007 #2 Skrevet 17. desember 2007 Isåfall er det min tur til å bli flau i morgen...det har jeg ikke tenkt på! Tviler på at det er vanlig.
babbalubba Skrevet 17. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 17. desember 2007 Huff, jeg aner ikke hva de tenkte på. Virket nesten som om de hadde avtalt det, men glemt å sagt noe til oss. Så nå må jeg vel ut å kjøpe ett eller annet til de også, men det blir kanskje for dumt å komme med det i ettertid også?
Gjest Skrevet 17. desember 2007 #4 Skrevet 17. desember 2007 Vi ble "plutselig" å gjøre det ... dvs to hadde kjøpt og to hadde ikke. Så nå må jeg ut på handel en tur før vi treffes neste gang. (Det var ikke dyre gaver, så det har ikke noe å si for økonomien...) De hadde jo heller ikke forventet å få noe tilbake, men jeg klarer ikke å få gaver uten å gi noe tilbake. (selv om jeg fint klarer å gi uten å få ... rart det der!)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå