Gå til innhold

Jeg kjenner ikke noe liv i uke 17...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er i uke 17 å kjenner enda ikke noe liv(dette er mitt første svangerskap)

Når kjenner man liv? Blir så bekymret når jeg leser alle de andre som kjenner tegn til liv tidlig å ikke jeg..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei.

Er helt vanlig å ikke kjenne liv enda da, jeg er også i uke17, har kjent liv da men ikke mye . Dette er mitt fjerde barn da så vet vel litt mer hva jeg skal kjenne etter.. men forvil ikke , det kommer det kommer:-)

Skrevet

Er 17 uker i morgen og kjenner heller ingenting. Tror nok ikke det er så mye å bekymre seg for altså! Den gir fra seg et lite dult når den er sterk nok! Og antagelig har vi et par livlige krabater her inne, men vi vet ikke hva vi skal kjenne etter. Jeg tar det veldig med ro, men blir litt skuffet hvis jeg ikke har kjent noe til jul altså...

Men er du derimot veldig bekymret så ville jeg tatt meg en tur til legen og hørt med han. Kanskje får du høre lyden eller titte på bebisen hvis du er redd for at noe er galt. Ellers er det vel ikke helt unormalt å ikke kjenne noe de neste ukene også altså...

håper det hjalp litt da :o)

Skrevet

Jeg kjente ikke liv før uke 18, tror jeg. Når det først kom, så var det ingen tvil :) Nå er jeg uke 21 og kjenner MASSE hver dag :))) Ikke stress med å tenke på det, det er ikke noe du får gjort med det allikevel! Plutselig en dag er sparket der :)

Skrevet

Jeg er i uke 18, kjenner heller ingenting ennå. Er førstegangs, det kommer vel når jeg minst venter det en eller annen gang i jula :)

Skrevet

Jeg er i uke 20 nå, og jeg kan ikke si med sikkerhet om jeg kjenner liv....prøver å kjenne etter alt jeg kan etter at jeg har lagt meg, og kan vel ane noen små bevegelser, men det kan jo være hva som helst...håper snart jeg kjenner noe som det ikke er tvil om er spark!

Men jeg har vært hos jordmor og hørt hjertelyd og alt så bra ut på UL, så får jo bare regne med at alt er ok:)

Skrevet

Eg er òg i veke 17 og er veldig usikker på om eg kjenner liv. Av og til trur eg at eg kjenner noko, men kan like godt vere luft :-) Men eg trøystar meg med at sist eg var gravid og var til ultralyd i veke 18, så hugsar eg at beibien var veldig aktiv då me var på UL, og spente og herja der inne, men eg kjente ingenting. Så dei skal faktisk ta godt i for at me skal kjenna noko. Dei har jo god plass endå.

Men magen veks og eg blir stadig større, så tenkjer alt er i orden, sjølv om eg kjenner lite (eller ingenting?).

Skrevet

hei tror ikke du skal tenke for mye på dette. Jeg selv er førstegangs og kjente ikke noe som jeg kunne si var liv før i slutten av uke 19.

Er nå snart 25 fulgåtte uker å kjennner mye liv men ennå ikke vær dag!

Men puselig en dag kjenner du et litt dunk i magen og det er en sinsykt deilig følelese og kan skje snart.

Lykke til med det første livstegnet!

Skrevet

Heihei! Tror du bare kan slappe av=) Kjente ikke liv før i uke 21-22 jeg, men det er visst helt normalt. Er i uke 27 nå og kjenner masse spark. Det kommer, det kommer;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...