Anonym bruker Skrevet 17. desember 2007 #1 Skrevet 17. desember 2007 mange av dere som ikke fikk full ammet? el som ikke fikk ammet særlig i det hele tatt? noen som fikk til å full amme? er så spent.. da jeg fikk sist hadde jeg ik silikon i puppene og full ammet 6-7 mnd og ammet litt til og fra i 13 mnd. har så lyst til å kunne amme denne gangen også, og hadde hørt at det som regel går bra , men så var jeg til jordmora i dag som sa at hun hadde vært borti at over 50 % av de med silikon fikk problemer med ammingen og bryst betennelser osv....
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2007 #2 Skrevet 18. desember 2007 Forsøkte to ganger men det gikk ikke. Melka ville ikke ut. Fikk to steinharde meloner, det var sååååå vondt=( Puppene såg ikke ut etterpå, hadde mye ekstra løs hud og mye strekkmerker.
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2007 #3 Skrevet 18. desember 2007 Jeg har sett en annen tråd her tidligere om mange som fikk det til og. Det spørs visst litt hvordan de hal lagt inn innleggene. Om det er snitt under puppen eller om de har tatt av brysthvorta, den siste er visst vanskeligere å amme. Det er mye psykisk med å amme og så hvis du går rundt nå og tenker og forbedrer deg på at du ikke kan amme pga silikon så får du det iallefall ikke til. Bedre å tenke at det går og så heller ta det som det kommer visst det ikke går. Hilsen en som har hatt store problemer med amming uten silikon men som SKAL få det til neste gang!! :-) Lykke til. Håper du får flere positive svar!
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2007 #4 Skrevet 18. desember 2007 Jeg fikk til å amme med silikon. Fikk en nesespray som skulle hjelpe, men vet ikke helt om den gjorde det. Men det som hjalp meg var den pumpen jeg lånte på babyshop. Automatisk pumpe. Jeg har også tatt av brystvorta, men så lenge melkekanalene ikke er skåret over går det fint. Men under dette svangerskapet skal jeg ikke være så redd for å gi litt morsmelerstatning slik at babyen får i seg nok mat.
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2007 #5 Skrevet 19. desember 2007 du som fuikk det til... fullammet du? strevde du veldig? jeg har snitt under puppene er det bedre muligheter da?
Endelignr2 Skrevet 19. desember 2007 #6 Skrevet 19. desember 2007 Jeg fullammet i 6 mndr, og hadde så mye melk atte! Hadde riktignok brystbetennelse, men den var forårsaket av gule stafylokokker, så det skal ikke ha noe med silikonen å gjøre. Har snitt på undersiden av brystene, og det er snart 9 år siden jeg la de inn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå