Gå til innhold

Roper på aug-mamma:)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Lurer på hvordan det går med deg? HAr du funnet EL denne mnd, eller har du gitt opp?? Håper du snart finner "din IKM", og selvfølgelig blir gravid!!!!

 

Klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann:-)

 

Testet i dag med siste testen, er på dag 23 i dag. Negativ den også..Da gir jeg meg med testingen for denne mnd. Hadde sterk strek på dag 13 så kanskje jeg hadde el da, men det er vel mest sannsynlig at jeg ikke har hatt noe el i det hele tatt denne mnd. Har alltid slått ut tidligere på CB digital, testen har til og med brukt å være positiv i to dager..

 

Skal prøve å vente til 1. juledag med å teste..Har ingen symptomer utenom at jeg har fått en god del kviser og er enda mer godtesyk enn vanlig (hvis det går an, hehe).

 

Enn du? Når skal du teste og har du begynt å få noen symptomer eller mistanker om at noe er på gang?

 

Krysser fingrene for deg!! Selv har jeg lite håp denne pp, men har vært ganske aktiv da, så ingenting kan jo utelukkes. Hehe.

 

Klem

Skrevet

Så kjekt at det er håp selv om det ble EL-stress for deg- det er jo alltids håp:) Jeg skal prøve å vente å se om TR dukker opp. Har en følelse på at det ikke har klaffet. Har ingen symptomer, bare maaaaase kviser. Det pleier jeg i grunnen ikke å ha, men har i de 2 forrige graviditetene fått veldig fin hud, så det er nok ikke noe graviditet:( Vi får kose oss med godteri og kvisene våre, hehe. Krysser fingre for deg også;)

 

Klem tilbake

Skrevet

Jeg også tenkte å prøve å ikke teste siden følelsen av å ikke være gravid er så sterkt til stede.. Leste et innlegg over her om en som hadde vært gravid 4 ganger tidligere..hun hadde aldri kjent et eneste symptom før IKM de gangene hun hadde vært gravid..Kan ikke huske om jeg har kjent symptomer før IKM de gangene jeg har vært gravid. Tror ikke jeg kjente noe med 2 åringen ihvertfall, men de kom kraftig tilbake når jeg hadde bikket IKM.hehe. Pleier heller ikke ha kviser..Ja, vi får kose oss med selvlysende røde kviser i jula (takk og pris for oppfinnelsen pudder/make-up krem). Alle venner/familie venter nok på at jeg skal bli gravid igjen så kvisene legger de nok merke til:-)

 

Vi får holde hverandre oppdatert!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...