Gå til innhold

3D i sandvika..?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har time der i morra.. Noen som har erfaringer??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei !! Gled deg !! Jeg var der i kveld.. D.H Hovind er en kjempe koselig og snill, ung mann, følte meg virkelig trygg i hans hender.. Tok seg god tid til alt, og ville vårt beste hele tiden. Fint, lyst og rent lokale, ordentlig trivelig sted. Ser alt som skjer på en stor flatskjerm, og det er 2 sofaer der, så det er bare å ta med seg familie og venner ;)

Men desverre så har jeg ett ordentlig stabeist i magen, som ikke ville vise seg fram for mamman og pappan sin, i hele 3 kvarter prøvde vi å få han til å skifte stilling, men han lå der like godt med hånden i munnen som skygget for hele ansiktet. Å hele vitsen med 3D er jo for å få seg fjeset til den lille. Så Hovind sa vi var veldig uheldige og ville at vi skulle komme tilbake i januar for ny time, som vi fikk gratis :) det syntes jeg var veldig snilt av han, for jeg blei jo litt skuffet..

Skrevet

Har vært der. Absolutt å anbefale. En skikkelig happening. Utrolig at det går an å få så detaljerte bilder fra innsiden. Fikk med filmsnutter og bilder. Skal vise frem til de kommende storesøsken i kveld.

Skrevet

Hvor i Sandvika er dette?

Hvor mye kostet det?

Takk for svar :)

Skrevet

Ligger i helgerudgården, rett ved stasjonen. Koster 500,- i desember (introduksjonspris) og 1000,- til vanlig.

Du kan lese mer på ultralydklinikken.no

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...