stratosen_er mamma_ Skrevet 17. desember 2007 #1 Skrevet 17. desember 2007 bare lurte på om du har sendt med enda en theathealing??? eller når du har planer om å gjøre det? ser du noe innimeg da eller? at det er en spire der liksom.. så utrolig arti:) klem til deg..
Lillnita. Skrevet 17. desember 2007 #2 Skrevet 17. desember 2007 Hei du =) Har sendt deg en kort en etter den første, men det var før jeg fikk vite at du var gravid. Har ikke sett inne i kroppen din, bare spure hva som var årsaken til at du ikke ble gravid, men det går an å scanne kroppen også. Godt mulig det kommer frem en liten spire da. Skal sende en gang til, bare for å vedlikeholde hehe =) Klem =)
stratosen_er mamma_ Skrevet 17. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 17. desember 2007 så utrolig spennede...og tusen takk....setter stor pris på det... kunne tenke meg å høre mer om det... krever det mye energi av deg??og hvordan rent "praktisk" gjør du det? så du trodde ikke jeg var gravid da:) ??? hihi.. tusen takk igjen vertfall klem til deg også
Lillnita. Skrevet 17. desember 2007 #4 Skrevet 17. desember 2007 Jeg tenkte ikke engang tanken på at du allerede var, så det jeg gjorde var å prøve å optimalisere ting i kroppen din slik at egget skulle holde seg i livmoren når det kom =) Var kun det som var i tankene mine da hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå