Gå til innhold

3D UL i Tr.heim ????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som kan anbefale en plass å ta 3d ul i Tr.heim, og finnes det ??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skal på 3D UL på medicus senteret....1300 kr hvis det blir bra,750 hvis det ikke blir det. Hørte flere plasser,men noen kom ikke til å fortelle hvis de så noe "galt" og en annen fortalte ikke kjønn,men medicus forteller det de ser.

Skrevet

Fant ingen andre plasser enn medicus som utførte 3D ultralyd i Trondheim jeg? Jeg skal på 3 D på medicus 7.januar er da ca 30 uker på vei...

Skrevet

Skal også dit 7.januar,hehe.....er da 28-29 uker.Kjempe spent!

Skrevet

hehe.. jeg er også kjempe spent! Når har du time? jeg har 19.30... Lykke til, å håper at du får mass fine bilder og fin film!

Skrevet

Alma, da er du sikkert rett etter meg? de sa det tok ca 30 min... hehe.. så så jeg at den som kommer rett etter deg også har skrevet inn.. hehe tenk at det er tre på rappen,¨å alle er på bim??? hehe..

Skrevet

Ja,hehe sammentreff..........Jeg skal til en dame da,hun er jordmor på St Olavs og jobber på medicus ved siden av.Husker ikke hva hun heter,hun hadde et litt "spesielt" navn...Hvis dere har flere barn,,skal de være med på 3D ULen?? Har ei på 5 som er veldig spent på dette og bli storesøster,lurer på om det kan være noe for henne!!?!!

Skrevet

hei... jeg har en sønn på fire, å har valgt at han ikke skal være med i og med at han har "mark i rompa" og jeg tror ikke han klarer å sitte i ro.. hehe:) skal ha ned pappaern og svigermor, i og med at hun aldri har vært med på ultralyd... gutten min er også fryktelig opptatt av at han skal bli storebror... vi kjøpte en bok som heter" i magen bor en baby" å den er favoritten! må leses minst to ganger om dagen! hehe..

Skrevet

Hun klarer nok å sitte i ro,men vet ikke om hun komme rtil å sjønne noe av det liksom....har tenkt meg på biblioteket og leie den minimum og maximum elr hva den heter,handler om noen som skal bli storesøsken også forklares det hvordan babyen blir til,får mat,puste osv.For hittil har hun vært fornøyd med forklaringen at "pappa plantet frø i magen til mamma", selv om hun er litt bekymret for at det kan være eplefrø da (hehe),men nå lurer hun fælt på HVORdan pappa fikk dette frøet i magen til mamma....puh...så var det dette med blomsten og bien dah!!:)

Skrevet

Tobias var overbevist at jeg hadde spist lillebror... Han er mere opptatt av hvordan lillebror skal komme ut.. Jeg sa som sant var at når lillebror var "ferdig" kommer han ut av tissen til mamma.. Da lurte han fælt på hvorfor lillebror ikke kom ut når jeg tisset.. Hehe.. utrolig med disse spm, men bestemt meg for å være så ærlig som mulig da.. Han hadde fortalt i barnehagen at "når en mamma og en pappa er gla i hverandre kan det hende de lager en baby, å når den er ferdig, skal mamma på sykehuset sånn at doktoren kan hjelpe lillebror ut"... Virker som han er ganske oppegående på den biten... Har heldigvis ikke spurt så mye om hvordan lillebror kom nn i magen da..Hehe...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...