Gå til innhold

Avlastning

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har to små barn og har ingen familie i nærheten. Har vært ganske slitsomt etter at nr 2 ble født pga en del plager som han har slitt med etter han ble født. Er det noen som vet om det er noen avlastningstiltak el lign hvor jeg kunne henvende meg, slik at det hadde vært mulig å fått litt fri innimellom?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor bor dere da? Har du hørt på helsestasjonen?? Har hørt på helsestasjonen her ( i trondheim) at det er mulighet for avlastning iallefall

Skrevet

Vi bor utenfor Bergen. Hva slags tilbud er det da?

Skrevet

Ja, det finnes muligheter for avlastning. Men jeg vet ikke hvem eller hvordan. Om jeg var deg hadde jeg kontaktet fastlegen eller event HS om dette..

Skrevet

Snakk med helsestasjonen din.. Det er ikke sikkert de har samme opplegg som her.. Men noe har de sikkert å tilby deg.. Er mange som blir slitne og har behov for avlastning, og skjønner godt det blir vanskelig uten familie.. De har kansje noen faste avlastningsfamilier eller trillepiker eller liknende.. Tror det er noe slikt de har å tilby her.. Noen som kan ta barna noen timer i ny og ne slik at mor får hvilt seg og samlet nye krefter.. :=)

Skrevet

Tusen takk for svar. Skal spørre på HS

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...