Gå til innhold

Sykepenger... (igjen...)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det en siste utbetaling i år? Eller har den vært?

Får man noe svar/brev på forhånd om man får sykepenger?

Har vært sykemeldt siden 7. november, så skulle vell hatt den første utbetalinga fra Nav rundt nå?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fikk siste utbetaling for året den 14 desember.. Får ikke nor brev nei, jeg har ihvertfall ikke fått det.. Det eneste jeg har fått er sånn "lønnsslipp" i etterkant av utbetalingene... Syns det er rart at du ikke har fått noe, siden du har vært sykemeldt siden 7 nov. Hadde jeg vært deg, hadde jeg tatt en tlf i morra å sjekka det.. Nav roter masse! Det har jeg erfart etter å ha vært sykemeldt snart et år.. :-)

Skrevet

Jeg fikk også sykepengene den 14. og andre jeg vet om som får sykepenger fikk dem også da. Det er mulig, hvis du ikke er registrert med kontonr hos trygdekontoret, at du får utbetalingsgiro som du må heve i bank eller post. De er ofte litt forsinket, spes nå mot jul som det er stor pågang hos posten.

Skrevet

Hmm... Etter noe leting på nav sine sider, så jeg det sto tre utbetalingsdatoer. 4.,14. og 19...

Får nok ta en tlf i morgen ja!

Skrevet

Jeg tok en tlf til nav, det viste seg at de manglet noen opplysninger. Så ring de du i morgen. Fikk vite i dag at det ikke var for seint å få penger før jul, bare jeg fikk snakket med saksbehandler i morgen.

Skrevet

Utbetaling den 19. også ja! Da skulle hvist jeg få resten av mine penger=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...