Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

kan du se om sambo flytter inn igjen??? han flyttet ut på tosdag etter 9 år... jeg er født 160183

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det er vanskelig å si for det er igrunn helt opp til dere...hva dere finner ut av..

for meg ser det ut som det ligger en del misforståelser her, samtidig ser det ut som om han ikke er helt riktig voksen enda.

men om dere flytter sammen eller ikke er vanskelig for meg å si...for det kommer an på så mye...

viss dere skal få det til, krever det vertfall litt jobbing fra dere og at dere vil det begge to.

er ikke hjelp i at det bare er en av partene som vil, og det er det jeg føler nå...føler at han ikke er helt der du er i livet, for å si det sånn..

vet ikke om du fikk noe utav det men:=)

klem

Skrevet

er ikke helt sikker på om han er like"voksen" som meg nei.. han gleder seg til å skulle bli pappa...men jeg håper det ordner seg mellom oss.

Skrevet

jeg er forresten 17 uker på vei.. hadde ikke sett for meg å skulle bli alene om omsorgen for babyen.... kan du se kjønn? de sier på ul at det er for tidlig å se nå??

Skrevet

for meg ser det ut som det er ei lite jente:)

håper det ordner seg for dere..

er mulig han bare trenger litt tid å tenke seg om da:)

for jeg føler at han ikke er helt voksen, men mulig at når han får tenkt litt så skjønner han hva han egentlig vil..

så tror jeg dere finner ut av det:)

klem

Skrevet

blir spennende å se på ul... skal dit den 27.. kan du se når ca jeg kommer til å føde????

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...