:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 17. desember 2007 #1 Skrevet 17. desember 2007 hvordan ble det med det?
tonebf Skrevet 17. desember 2007 #2 Skrevet 17. desember 2007 dette har ikke jeg fått med meg... hvem, hva, hvor? hehe
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 17. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 17. desember 2007 vi snakket tidligere i høst om og leie en stor hytte og dra en gjeng ned til kristiansand til sommeren. men lenger kom vi ikke tror jeg. koslig om vi hadde blitt mange.
tonebf Skrevet 17. desember 2007 #4 Skrevet 17. desember 2007 dette kunne jeg faktisk tenkt meg =)) flere?
Gjest Skrevet 17. desember 2007 #5 Skrevet 17. desember 2007 Eg har planer om å reise til dyreparken. Anten det blir aleine, sammen med fam. el. med andre.
Lykkelig mamma... Skrevet 23. desember 2007 #7 Skrevet 23. desember 2007 Vi har også tenkt oss ned til Dyreparken i sommer, enten alene eller prøv eå få med noen andre... Hadde jo vært morsomt å treffe dere...
Ane** Skrevet 23. desember 2007 #8 Skrevet 23. desember 2007 Vi er veldig gjerne med!!!! Men hvis det skal bli noe av må nok noen være "arrangør" så man melder seg på, får bestilt hytte osv i god tid, eller blir det vel som alle andre treff hvor det dukker opp to stykker. hehe Men vi er gjerne med! Meg og 2 små
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 23. desember 2007 Forfatter #9 Skrevet 23. desember 2007 jeg kan godt være arangør. noen som har noen ønsker om når på sommeren vi skal dra?
Singelmamma og banden Skrevet 28. desember 2007 #10 Skrevet 28. desember 2007 Jeg og en venninne skal dit i alle fall, og vi blir tilsammen muligens 3 el 4 alenemødre m tilsammen 8 barn. Da jeg sjekka sist var det muligheter for å leie overnatting i kardemomme by - dette gjelder for grupper. Hva tror dere? Da må det i så tilfelle være bindende påmelding og bestilling ganske straks....
yvve73 Skrevet 28. desember 2007 #11 Skrevet 28. desember 2007 Vil bare gi dere et lite tips. Det finnes mange hus/ leiligheter man kan leie i Kr. Sand til en myyyyyyye billigere penge enn hotell og hytter inne i parken. Vi har gjort dette to ganger, sammen med en annen familie. Da kan dere i alle fall være der nede en hel uke til samme pris som en helg. Anbefaler minimum to dager i parken, ellers blir det bare stress.... Jeg skal prøve å finne igjen nettsiden til det utleiefirmaet vi brukte.........
yvve73 Skrevet 28. desember 2007 #12 Skrevet 28. desember 2007 Fant nettadressen. Det er www.solferie.no Vi har brukt dette firmaet begge gangene vi har vært i Kr. Sand. Forrige gang lå vi faktisk ikke så langt fra parken heller. Lykke til!!!!
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 28. desember 2007 Forfatter #13 Skrevet 28. desember 2007 så hva syns dere jenter? kardemommeby eller yvve73 sin ide?
Singelmamma og banden Skrevet 31. desember 2007 #14 Skrevet 31. desember 2007 Jo billigere, jo bedre! Problemet mitt er imidlertid at vi kommer til å være billøse - men slik det ser ut kommer jeg og en el to andre til å leie hytte. Kardemomme blir for dyrt for oss, regner med det gjelder de fleste andre også. Og to dager i parken MÅ man ha - ble nok stress med to dager da vi var der sommeren 2006, så jeg kunne faktisk tenkt meg tre dager. Men det har jeg neppe råd til, jeg må betale for 1 voksen og 2 barn...
Gjest Skrevet 31. desember 2007 #15 Skrevet 31. desember 2007 Jo billigere, jo betre seier eg også. Litt usikker på om eg reiser aleine, el. sammen med mamma og dei, men kunne ha tenkt meg å møtt dere i parken (dei som skal). Eg føler ikkje for å køyre sørover aleine (liker ikkje køyre så langt aleine når eg ikkje er kjent). Så da er det tryggest å reise med nokon. Men kan uansett gi eit vink så ser eg om eg slenger meg på ei natt el. to der dere evt. skal overnatte.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 31. desember 2007 Forfatter #16 Skrevet 31. desember 2007 jeg har bil. det er en liten persjonbil. jeg vet ikke om vi får plass til 1 vokesn og 2 barn i bilsetet, men vi kan jo prøve. når skal du har ferie?
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 31. desember 2007 Forfatter #17 Skrevet 31. desember 2007 når jeg sier 1 voksen og 2 barn tenkte jeg i tilleg til meg og småen (så det var litt uklart)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå