Gå til innhold

Tannbleking, hva koster det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte jeg skulle innvilge meg en premie forde det snart (9 feb) er ett år siden jeg sluttet å røyke. Har kjøpt en premie før, en veske til drøye 2000 kroner. Så nå lurer jeg på om noen vet hva tannbleking koster? Det er en premie jeg kunne like mer en godt:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen som vet hva det koster?

Gjør det vondt, har mega tannlegeskrekk!

Skrevet

Hei. jeg gjorde dette for 3 år siden, og betalte da 3500kr. Men om du gjør det hjemme selv, er det billigere. Da tar tannlegen avstøpning av tennene dine og du får med blekemiddel og veiledning på hvordan det gjøres. Tror det er rundt 2000kr hvis du gjør det selv.

Det er helt smertefritt. Eneste du kan kjenne, er litt ising, men ikke sånn at det er vondt.

Lykke til:)

Skrevet

Hei;)

Det var jo ikke så ille, tar det lang tid? Er de like hvite enda, hvor lenge holder det? Jeg hverken røyker eller drikker kaffe, tar en tea kopp en gang eller to i mnd.

Skrevet

Jeg lå i stolen i 2 klokketimer. Og det er det virkelig verdt! Ta med deg lesestoff:)

Mine er ikke så hvite nå,(eller var ikke så hvite får jeg vel si) men jeg drikker kaffe og te hver dag.

Men jeg har frisket opp igjen litt med bleking som man får kjøpt på vita, som er nytt på markedet nå, og den er helt vanvittig bra!

Etter 6 behandlinger på 20 minutter hver, så er tennene mine kritthvite igjen:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...