Gå til innhold

Vekta hjemme VS vekta hos JM ??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hmmm

Bedre å bli veid hos JM, den viser neste 2 kg mindre enn den hjemme, håper JM`s vekt er riktig : )

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jordmor har som regel digitalvekt,slike som blir brukt i alle helse instanser...

mamma som jobber som sykepleier sier de digitale vektene er my oftere rett enn de man har hjemme...

Gjest Bjørnen Collargol*gravid*
Skrevet

Vekta hos JM er veldig lik vekta hjemme så her er det i grunnen veldig liten forskjell :-)

Skrevet

Vekta hos min jordmord og hos min lege viser ca 1 kg forskjell...men men sånn er det bare=)

Skrevet

Har veid meg på legekontoret jeg da, men den viser ganske likt som den hjemme. Men ble ganske forundret over at damen ba meg beholde skoene på, ordentlig klumpete vintersko som veier 1,3 kg (måtte sjekke dette hjemme for å kunne sammenligne vekta nå med forrige svangerskap)

Skrevet

Jeg ble også veid med sko og hele pakka, tre kg forskjell fra naken på hjemmevekta hvertfall. Og jeg har digital vekt. Men jeg tror forskjellen skyldes at jeg ble veid med klær og sko. Liker ikke å veie meg hjemme hos foreldrene mine, der er jeg nesten 3 kg tyngre igjen :D

Skrevet

Sko eller ikke, det er jo differansen som er det vesentlige vel?

Og da er jo ikke vekta i seg selv så viktig.. Sko eller ikke, bare pass på å gjør det samme hver gang dere veier dere! :)

Skrevet

Irriterer meg kraftig over denne veiinga jeg..Første svangerskapskontroll veide ikke legen meg, men bare spurte meg om vekta mi. Da tok jeg så klart utgangspunkt i hjemmevekta. I senere tid har de veid meg på legekontoret, og der er talle helt annerledes - dvs startsvekta var sikkert annerledes fra begynnelsen av!så nå ser det ut på papirene at jeg har lagt på meg 2kg mer enn det jeg egentlig har gjort..ikke big deal, meeeeeen alikevell:) Har veid meg hjemme tidligere, og det er alltid 2kg under legevekten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...