Gå til innhold

nå er jeg særiøst deppa...

Anbefalte innlegg

Skrevet

alle forholda mine går i vasken... jeg er bare 21år.... har gooood til og finne noen!

men jeg vil finne en nå, jeg vil ha en partner jeg kan dele ting med, en og sitte i armkroken til... en jeg kan prate voksenprat med om kvelden...

men finner jo ingen.... og hvor skal man finne de? byn, tror ikke det... nette, har prøvd... funker dårlig...

hjelp meg noen....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han kommer når du har sluttet å lete... Pleier ofte være slik :) Skjønner du er ensom og har lyst på nærhet, men den som venter på noe godt vettu. Han dukker plutselig opp :)

Skrevet

ingen tips. men vil sende en klem

Skrevet

Når du minst venter det dukker han opp skal du se, man må bare være tålmodig:) Byen er en dårlig plass å finne en uansett tror jeg...

Jeg møtte han jeg er forelska i på bussholdeplassen en onsdags morgen:)

Skrevet

jo jeg har mange. men siden jeg selv ikke vil ha dem så antar jeg at ikke du vil heller... hehe.

Skrevet

hehe sant sant...

tenkte mer på vis dere hadde en super kamerat som dere ikke kunne blitt noe mer med pga for gode venner da kunne dere gitt han til meg ;)

jeg er veldig snill =))

Skrevet

Den kameraten som jeg var for god venn med ble jeg faktisk kjæreste med for en mnd siden... Hihi ;) Så håper det går bra og at vi ikke ødelegger et 10år langt vennskap...

Skrevet

håpe en av mine gode kamerater og jeg ¨får øynene opp for hverandre da ;)

sto faktisk i horoskpet mitt for denne uka hhhihi ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...