Chrissie09 Skrevet 17. desember 2007 #2 Skrevet 17. desember 2007 atrix, den er billig og bra og lukter behagelig.
bente69;) Skrevet 17. desember 2007 #3 Skrevet 17. desember 2007 Clarins sin håndkrem er helt unik, verdens beste spør du meg:))....hehe Jeg har hvertfall ikke funnet noen som er bedre.
Gjest Skrevet 17. desember 2007 #4 Skrevet 17. desember 2007 jeg syns biotherm sin håndkrem er kjempegod!
mamma >to gull Skrevet 17. desember 2007 #6 Skrevet 17. desember 2007 Jeg syns faktisk Dove er veldig bra jeg, og ikke dyr. Ikke kjøp Vaseline, kjøpte den sist da de ikke hadde Dove, den var dårlig..
Chrissie09 Skrevet 17. desember 2007 #7 Skrevet 17. desember 2007 om du har veldig tørre hender har jeg ett knallbra tips. Ta og skrubb hendene godt i kaffegrut, om du har igjen i kaffetrakteren som ikke er kastet. Jeg vasker og spriter hendene mine hele tiden i jobben min og dettte virker veldig bra! Helt sant!
Nina76. Skrevet 17. desember 2007 #8 Skrevet 17. desember 2007 Jeg bruker å smøre hendene i olivenolje, og så tre på engangshansker. Lar det være i ti minutter ca. Funker kjempebra. Velkommen tilbake foresten. :-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå