Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

atrix, den er billig og bra og lukter behagelig.

Skrevet

Clarins sin håndkrem er helt unik, verdens beste spør du meg:))....hehe

 

Jeg har hvertfall ikke funnet noen som er bedre.

Skrevet

Jeg syns faktisk Dove er veldig bra jeg, og ikke dyr.

Ikke kjøp Vaseline, kjøpte den sist da de ikke hadde Dove, den var dårlig..

Skrevet

om du har veldig tørre hender har jeg ett knallbra tips. Ta og skrubb hendene godt i kaffegrut, om du har igjen i kaffetrakteren som ikke er kastet. Jeg vasker og spriter hendene mine hele tiden i jobben min og dettte virker veldig bra! Helt sant!

Skrevet

Jeg bruker å smøre hendene i olivenolje, og så tre på engangshansker.

Lar det være i ti minutter ca. Funker kjempebra.

 

Velkommen tilbake foresten. :-D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...