Gå til innhold

Huff, verdens verste mamma har nettopp avbrutt skrikekur....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet ikke hva som er verst: At vi i det hele tatt begynte eller at jeg avbrøt... Etter 40 min...

Nå har jeg bestemt meg for å vente til 2008. Må psyke meg skikkelig opp først. Trenger trøst :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her får du litt trøst*trøstetrøste*:).

(Jeg syns det verste var at du avbrøt etter såpass kort tid,men trøst skal du få lell!)

Mvh og klem fra

Skrevet

Du MÅ jo ikke bruke den om du ikke vil! Finnes vel andre måter? Om hjertet sier nei, er det feil måte å gjøre det på, mener jeg. :o)

Skrevet

Liker ikke sånne skrikekurer, jeg... Synes ikke amn skal la noen andre "bestemme" hva som skal gjøres hvordan med mitt barn... For å få guttungen til å sovne av seg selv ble gjort gradvis gjennom ca 1 år... Begynte i det små... Synes bare ordet "skrikekur" høres brutalt ut, for å si det sånn...

Skrevet

skrikekur er brutalt men effektivt... jeg er glad jeg gjorde det. men skjønner godt dere som ikke orker den runden, for meg var det høyst nødvendig for jeg hadde ikke sovet ordentlig på 9 mnd og det gikk mye bedre enn jeg hadde forventet meg iallefall. lykke til:)

Skrevet

Ikke gjør det hvis du ikke føler det er rett! Har aldri hatt noen skrikekur her, men de sover godt likevel.

Jeg hadde aldri klart det!

Skrevet

Det merkeligste er at dette er mitt andre barn. Vi endte opp med skrikekur (ja, det er brutalt ord også) med første, noe som var meget effektivt. Siden da har jeg egentlig hatt en ok følelse med opplegget, for med henne virket det veldig bra.

Men minsten, skjønner ikke helt hva som går av meg, jeg er ennå mer sårbar nå?? Skulle tro jeg var blitt "herda", men nei... Men med eldste var jeg vel ennå mer utslitt og oppgitt før jeg gikk til det skritt, jeg er liksom ikke helt på randen ennå, men synes over 1 times legging og styr er nok likevel, da...

Skrevet

Hvor gammel er han da?

Det viktigste er nok at du må føle det er rett, eller merker han nok at du gir etter.

Skrevet

Han er 6,5 mnd og heldigvis i seng nå :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...