Bæ bæ lille lam:)™ Skrevet 17. desember 2007 #1 Skrevet 17. desember 2007 Sikkert vært oppe før,men jeg har ikke vært her på eviglenge;o) Selv har vi pinnekjøtt med kålerabistappe,potetstappe og poteter for de som ikke vil ha stappe:)
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 17. desember 2007 #2 Skrevet 17. desember 2007 Kalkun, poteter, mammas saus (gleeeeder meg), gulrøtter, surkål. I tillegg putter bestemoren min inn medisterdeig inni kalkunen. Selv om vi andre ikke spiser det, hehe:)
Prins&Prinsessa Skrevet 17. desember 2007 #4 Skrevet 17. desember 2007 Her skal jeg lage ribbe,medisterpølser,potet,rødkål,kålrabistappe,saus og riskrem til desert Hmmmm... Gleder meg
hund&barn@fullrulle Skrevet 17. desember 2007 #5 Skrevet 17. desember 2007 Ribbe, pølse, surkål, rødkål, brun saus og mandelpoteter, muligens medisterkaker men tror jeg skipper i år... Er kålrabbistappe til ribbe godt? Eller surkål til kalkun? Mange "rare" vaner ja.. He he
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 17. desember 2007 #6 Skrevet 17. desember 2007 Vi skal til svigers i år så da blir det lutefisk med potetstappe, lefse og bacon...
KineMor ♥C&M&O♥ Skrevet 17. desember 2007 #7 Skrevet 17. desember 2007 Ribbe med masse digg tilbehør:)
*Magic* Skrevet 17. desember 2007 #8 Skrevet 17. desember 2007 Ribbe, skinkestek, medisterkaker, sossiser, rødkål, pickles, sterk sennep, blomkål, rosenkål og riskrem med varm rødsaus til dessert:)
tonebf Skrevet 17. desember 2007 #9 Skrevet 17. desember 2007 ribbe, medisterkaker, julepølse, surkål, rødkål, poteter, saus, grønnsaker =) til dessert er det riskrem med saus... namme nammmmmm, vann i munn =))
Gjest Skrevet 17. desember 2007 #10 Skrevet 17. desember 2007 Ribbe!! (altså pinnekjøtt.Her kaller vi pinnekjøtt ribbe, det andre er svineribbe) med kålerabistappe, poteter, ribbefett, surkål og rødkål!
Dailis Skrevet 17. desember 2007 #11 Skrevet 17. desember 2007 Pinnekjøtt. Med kålerabistappe, poteter, knakkpølser og hjemmelagde lammekarbonader. Kjempegodt:)
Honningmelon Skrevet 17. desember 2007 #12 Skrevet 17. desember 2007 Ribbe, pølse, poteter og surkål. Nam, nam :-)
3b@rnsmor-30* Skrevet 17. desember 2007 #13 Skrevet 17. desember 2007 her er det ribbe, medisterpølser, medisterkaker med poteter, surkål og rødkål og brun saus på.
*2 LyKkEtRoLL* Skrevet 17. desember 2007 #14 Skrevet 17. desember 2007 Ribbe med julepølse, medisterkaker, surkål, rødkål, potet, ribbefett og LEFSE... MÅÅ har lefse til ribbe. Vi har ikke bruns saus på ribba, det blir helt feil. Til dessert har vi riskrem med rød saus og moltekrem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå