Gå til innhold

Hva spiser dere på julaften??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sikkert vært oppe før,men jeg har ikke vært her på eviglenge;o)

Selv har vi pinnekjøtt med kålerabistappe,potetstappe og poteter for de som ikke vil ha stappe:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kalkun, poteter, mammas saus (gleeeeder meg), gulrøtter, surkål. I tillegg putter bestemoren min inn medisterdeig inni kalkunen. Selv om vi andre ikke spiser det, hehe:)

Skrevet

Her skal jeg lage ribbe,medisterpølser,potet,rødkål,kålrabistappe,saus og riskrem til desert :)

Hmmmm... Gleder meg ;)

Skrevet

Ribbe, pølse, surkål, rødkål, brun saus og mandelpoteter, muligens medisterkaker men tror jeg skipper i år...

Er kålrabbistappe til ribbe godt? Eller surkål til kalkun? Mange "rare" vaner ja.. He he

Skrevet

Vi skal til svigers i år så da blir det lutefisk med potetstappe, lefse og bacon...

Skrevet

Ribbe med masse digg tilbehør:)

Skrevet

Ribbe, skinkestek, medisterkaker, sossiser, rødkål, pickles, sterk sennep, blomkål, rosenkål og riskrem med varm rødsaus til dessert:)

Skrevet

ribbe, medisterkaker, julepølse, surkål, rødkål, poteter, saus, grønnsaker =)

til dessert er det riskrem med saus...

namme nammmmmm, vann i munn =))

Skrevet

Ribbe!! (altså pinnekjøtt.Her kaller vi pinnekjøtt ribbe, det andre er svineribbe) med kålerabistappe, poteter, ribbefett, surkål og rødkål!

Skrevet

Pinnekjøtt. Med kålerabistappe, poteter, knakkpølser og hjemmelagde lammekarbonader. Kjempegodt:)

Skrevet

Ribbe, pølse, poteter og surkål. Nam, nam :-)

Skrevet

her er det ribbe, medisterpølser, medisterkaker med poteter, surkål og rødkål og brun saus på.

Skrevet

Ribbe med julepølse, medisterkaker, surkål, rødkål, potet, ribbefett og LEFSE... MÅÅ har lefse til ribbe. Vi har ikke bruns saus på ribba, det blir helt feil.

Til dessert har vi riskrem med rød saus og moltekrem.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...