streetglow Skrevet 17. desember 2007 #1 Skrevet 17. desember 2007 Litt historie først: Ingen barna fra før av. SA mars 2007 EXU juli 2007 Prøving stoppet pga at vi vil gifte oss sommeren 2008. I tillegg til at det er greit for både kropp og sjel å få litt annet å tenke på. Prøvde nesten i ett år før jeg ble gravid første gangen. Hadde sist mens 19 nov. var noe uforsiktige den 1. des tok EL- test på søndagen 2. des, viste svak pos strek. Skal ha mensen igjen 19. des. Sambo har klaget over humøret mitt siste uka, og jeg føler heller ikke har jeg har vært noe særlig på laget heller. Dessuten har jeg vært en del plutelig kvalm og lite matlyst, en god del kviser og fryktelig pruppete*flau*... Testa i går da, men var neg. Men kan jo hende det er for tidlig. Jeg har jo ikke akkurat vært bortskjemt med mye Hcg tidligere heller da. Men er jeg gravid nå, så oppfører det seg veldig forskjellig fra de tidligere gangene. ikke noe tegn til såre pupper el sånt vondt i magen jeg hadde da. Hatt vondt i magen nå og, men ikke på samme måte, så vet ikke om det er livmor el urinblære el noe annet jeg. Så hva sier dere; mensen el graviditet? plagsomt å vente
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå