*Babyønske* Skrevet 17. desember 2007 #1 Skrevet 17. desember 2007 Jeg skjønner ikke hvordan jeg skal komme meg gjennom dette :s Føler min sambo og meg bare sklir mer og mer fra hverandre.Det er jo bare dette med unger som er problemet, ellers er alt bra.. ( Er så kjedelig å ikke vite når han har lyst på barn, og begynner vi å snakke om det så blir det jo bare krangling... Hvor lenge skal man egentlig vente?? Og hva om han ikke blir klar?? Uff det er ikke lett.. Føler liksom at han sitter på sin høye hest og tar alle avgjørelser.. og bryr seg ikke mye om hva jeg tenker å føler.. Jeg har så lyst på en liten baby at jeg holder på å bli sprø.. Folk spør liksom altid : Når er det deres tur?? Det gjør like vondt hver gang.. Mangen venner av oss får barn no så det blir jo til at jeg tenker konstant på det... uff dette ble mye klaging.. Jajja.. Stoor klem fra meg (
Shauri Skrevet 17. desember 2007 #2 Skrevet 17. desember 2007 Ja, akksom vi ikke tenker nok på babyer og bryllup (i hvert fall jeg er inne på det temaet også) om ikke alle venner og familie osv ALLTID må spørre når vi skal gifte oss eller begynne å få barn. Og hver gang måtte svare at de temaene har jeg ingenting jeg skulle sagt om for han vil ingenting foreløpig.... sukk!
babysyk-med spire! Skrevet 17. desember 2007 #3 Skrevet 17. desember 2007 Kjære Hildemoren! Huff jeg føler veldig med deg... Jeg har det akkurat på samme måten om dagen. Det er vondt å føle slik. En blir nesten gal av det.. Vi snakket litt på det i dag, og jeg merker at det kiler i magen bare vi snakker om babyer. han er fast bestemt (nesten) på at han SKAL være 30 år... Nå er han 27 og jeg 25 år. Jeg har sagt lenge at jeg vil prøve til sommern, men det er han ikke med på. Nå ser det kanskje KANSKJE ut som han er villig til å prøve om et år. Da sier jeg at da møtes vi på halvveien. da blir du 29 i stedet.. Kanksje til og med blir du 30 år og får viljen din sa jeg, for vi vet jo aldri hvor lang tid dette kan ta... sukk.... Men så kommer neste jul, så er jeg vel ikke gravid da heller tenker jeg.. driiiit altså... jeg kommer nok til å vurdere hele han da.... det setter så dype riper i lakken at man føler mannen dominerer... bestemmer alt, slik føler jeg det også. Hvorfor begynner dere å krangle? Hva sier han? det er vondt da.. han bør ha forståelse for at du vil ha barn... Det har i allefall min sambo. Han sier han skjønner det veldig godt, men vil vente litt til... LITT TIL??? LITT TIL for mannfolk er jo kanskje 5 år.... sukk trøsteklem til deg.
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2007 #4 Skrevet 18. desember 2007 Hei! Jeg skjønner deg så godt. Vi har det også likens. Han vil ikke, å da blir det ikke. Han bestemmer. Blir så sint å såra. Føler han bare tenker på seg selv og ikke tar noe hensyn til meg og mine ønsker. Men så, forrige uke fant jeg ut at jeg er gravid, 6uker på vei! Ganske uventa. Jeg ble så glad, han ble sint. Påsto at jeg hadde lurt han. Men det er ikke sant, jeg er like overraska som han. Nå er det bare så vidt vi prater sammen. Jeg vet ikke hvordan dette vil gå. Han skal ikke bli pappa sier han, det er min unge. Jeg kan bare håpe at det går over etter hvert som magen vokser. Viss ikke tror jeg ikke jeg kan fortsette å bo sammen med han. Jeg tror ikke jeg takler å få en unge som han ikke vedkjenner seg. Så jeg er også veldig trist om dagen. Dette setter en veldig demper på graviditeten
mamita82 Skrevet 18. desember 2007 #5 Skrevet 18. desember 2007 hei...jeg kjenner meg så utrolig godt igjen i det du skriver om her. Jeg føler at jeg endelig har fått mannen min bittelitt på gli nå, det betyr at vi faktisk kan snakke om barn uten at det blir krangling. han har hele tiden sakt at han vil vente til han er 30 og vil ha en stabil økonomi først. igår fikk jeg vite at jeg mest sansynligvis får fast stilling til høsten og det betyr fast økonomi, også mens og etter graviditet:) og i mars fyller han 30 og jeg tror han begynner å føle litt på det siden alle vennene våre får barn nå på vinter og vårparten. har 9 vennepar som skal ha denne våren, så det er nesten heeelt umulig å ikke tenke på babyer for tida, for uansett hvor jeg snur meg så hører jeg om gravide og babyer. jeg har bestemt meg for å la det ligge ligg før jeg spør men håper og tror at vi begynne prøvingen til høsten en gang:) lykke til alle sammen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå