Gå til innhold

aventis?? vil du se hit..

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har blitt alene, sambo flyttet ut på torsdag.. jeg er 17 uker på vei.. kommer vi til å bli sammen igjen?? jeg er født 160183. vi har vært sammen i 9 år..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Så trist å høre..:(

Føler at dere trengte en pause, og dette tror jeg var det beste for dere akkurat nå, begge parter?

Føler at dere flytter sammen igjen ja, men tid og sånn er litt vanskelig å si.. Men det virker som det går opp for han at det ikke var slik han ønsket det........

Krysser fingrene for dere:)

=)

Skrevet

takk, for svaret.. dette er ikke lett nei.. var ikke drømmen min å bli alenemor.... jeg gleder meg veldig til å bli mamma.. jeg håper også at det går opp for han at det ikke er sånn han vil ha det..

Skrevet

Nei, det skjønner jeg absolut...

Det viktigste for han , syns jeg det virker som, er at han får litt tid på seg..

Til at det går opp for han..

Skrevet

jeg re enig med deg der. jeg tror han er veldig usikker... han driver og møter en annen dame.. åssen vil dette gå?

Skrevet

Aha..

Det var det som slo meg her i sted.. At det var liksom en annen dame inni bildet..

Tror rett og slett det er "spenningen" med å prøve noe nytt han prøver..

Og at det snart går opp et lys for han at det ikke er så spennende lenger, at det egentlig er deg som er damen for han..

Føler jeg i alle fall!

Skrevet

jeg er imponert... det er helt sånn det er... han er så utålmodig av seg.. må prøve noe nytt hele tiden.. håper du har rett at han kommer tilbake..

Skrevet

kam du se kjønn og ca når jeg føder??

Skrevet

Føler litt på gutt her jeg...;)

Når du føder er litt vanselig å si.. Men får opp tallet 24.........

Skrevet

jeg har termin den 24...... ønsker meg veldig en gutt.. men selvfølgelig det samme...

Skrevet

Aha..;)

Kanskje h*n kommer på termin da?:)

Føler gutt her i alle fall..:)

Skal du vite kjønn på UL?

Skrevet

ja jeg vite kjønn. var på ul i dag,men de kunne ikke se noe enda...skal på den ordinære ul den 10 januar....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...