Høstspire 2011 Skrevet 17. desember 2007 #1 Skrevet 17. desember 2007 ligger bare på sofaen og fryser. Ingen tr. har dukket opp og jeg føler meg slik man er før man begynner å spy... Skikkelig uggen og trett i kroppen... Hva tror dere? Testa negativt på lørdag.. Andre som har det slik?
****MEG**** Skrevet 17. desember 2007 #2 Skrevet 17. desember 2007 Har vel hatt som deg enkelte dager. Venter TR i morgen... Testet negativt to dager på rad... Aner ikke... Har lyst til å fortelle deg at du er gravid, men du vet... Jeg vil så gjerne være det selv.
Høstspire 2011 Skrevet 17. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 17. desember 2007 ja, håper jo helst på det jeg også. Er så "stressende" nå i disse eksamenstider å gå rundt å tenke på om man er gravid eller ikke ettersom tr tydeligvis ikke kommer med det første.. jeg vil så gjerne ha ett svar slik jeg kan begynne å tenke på eksamen som er på torsdag. Tror du det er fortidlig å teste i morgen? at jeg skal vente til onsdag eller fredag? Er såååå spent! Tenk å få en slik julegave..... Lykke til! Krysser fingrene for oss begge to:)
****MEG**** Skrevet 17. desember 2007 #4 Skrevet 17. desember 2007 Jeg skal ha TR i morgen og har testet siden lørdag-IKKE LE!!! Når du skulle hat TR i dag, så er det jo ikke for tidlig, men utfra det jeg har lest her gjennom noen måneder, så viser det seg at det er lurt å vente fire dagers tid etter at man egentlig skulle hatt TR. Men om det ikke er pengene det står på, så er det jo bare å teste. Man vet jo aldri. Hva studerer du?
Høstspire 2011 Skrevet 17. desember 2007 Forfatter #5 Skrevet 17. desember 2007 Sist pp, som var min første, brant jeg av 4 tester selv... så jeg ler ikke:) Jeg skulle egentlig hatt tr. mellom 15 og 17, men både i oktober og november hadde jeg tr. 17 så... blir litt forvirra av dette! Ja, da tror jeg jeg skal prøve så godt jeg kan å vente til fredag før jeg tester... VANSKELIG! Har sånn billige-tester, så det er jo ikke akkurat dyrt, men dette er den siste og må dermed bestille nye dersom den ikke blir positiv og tr ikke kommer... Det er liksom det som holder meg litt igjen da... Synes de er så dyre de som er på apoteket.. Jeg studerer økonomi og har nå min siste eksamen. Er ganske mye å gjøre...Sitter å tenker på baby og matte om en annen her hjemme.. Hva er din livssituasjon? Studerer du eller?
****MEG**** Skrevet 17. desember 2007 #6 Skrevet 17. desember 2007 Skulle ønske de testene var gratis... Vet du, av og til er jeg redd for at jeg lider av innbilt graviditet. Jeg prøver å overbevise meg selv at jeg er det, dermed tror kroppen det selv og hjernene produserer hormoner som om den var gravid. Det kan ikke være sunt!!!! Det er som om jeg er besatt av dette med å bli gravid... Studier og eksamen midt oppi dette, er ikke lett. Skjønner godt at du sliter med å konsentrere deg. Du får gjøre om tall til antall babyer, eggceller og sædceller....Jeg er ferdig utdannet og jobber som politi.
Høstspire 2011 Skrevet 17. desember 2007 Forfatter #7 Skrevet 17. desember 2007 Hehe, ja hadde det bare vært så vel:) Jeg har det akkurat som deg! Tror av og til jeg "lurer" kroppen min til å tro den er gravid! Gjerner den snart begynner å produsere hcg uten at jeg er gravid;) prøver å konsentrere meg så godt jeg kan i disse tider... men blir nok til at jeg heller sitter her inne på BIM når jeg skulle ha lest... Har du barn fra før av?
****MEG**** Skrevet 17. desember 2007 #8 Skrevet 17. desember 2007 Ingen barn fra før... Angrer på at jeg ikke begynte før. Er villig til å gjøre hva som helst for å bli gravid nå. Synes synd på hjernen min som blir grilla av alle de gravidtankene... Dette er helt sykt....
Høstspire 2011 Skrevet 17. desember 2007 Forfatter #9 Skrevet 17. desember 2007 ja, jeg vet... selv om jeg er en del år yngre enn deg, har jeg en sambo som er rundt din alder. Kan tenke meg hvordan det er.. Hadde aldri klart å vente så lenge før jeg ble mamma, men alt skal jo passe inn i den store helheten da:) Skal bli spennende å høre hvordan det går med deg:) Vi har rett på disse graviditetstankene;) Er jo tross alt det største som kan skje i livet....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå