Anonym bruker Skrevet 17. desember 2007 #1 Skrevet 17. desember 2007 jeg snyter meg hver kveld, g da er det blod i slimet fra nasen, går også å småhoster.. Dette har vart lenge, noen grunn til beskymring? eller er det normalt?
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2007 #2 Skrevet 17. desember 2007 Slimhinnene er i ulaget under graviditeten..jeg blør også neseblod,og fra tannkjøttet innimellom. Dette er helt normalt!!
Idun<3tosmå<3 Skrevet 17. desember 2007 #3 Skrevet 17. desember 2007 Ingen grunn til bekymring i forhold til den lille! Men for din egen del kan du jo ta deg en tur til legen? Hørest ut som virussykdom, men om du har hatt tendenser til feber og er slapp kan det jo være at det er på sin plass med en pnicilinn eller antibiotika kur... ?
OhMyGod!!! Skrevet 17. desember 2007 #4 Skrevet 17. desember 2007 jeg og er sånn, for et oplegg as...
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2007 #5 Skrevet 17. desember 2007 Godt å hørra at d e normalt:) Ellers er jeg i fin form..
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2007 #6 Skrevet 17. desember 2007 snyter bare blod jeg også, hver dag!!! er 18 uker i dag å har stort sett både snøte blod og spyttet blod etter tannpussen men det er vist normalt:o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå