rigmora :-Oline-: Skrevet 17. desember 2007 #1 Skrevet 17. desember 2007 Noken andre som klør noke sinnsjukt for tida og i tillegg har elvablest der en klør mest.. og i tillegg til det igjen har noken tips om ka eg kan gjer for å klø minst mulig?
Gjest VerdensHeldigsteMamma Skrevet 17. desember 2007 #2 Skrevet 17. desember 2007 Har ikke elveblest, men det klør som bare det i hodet mitt!! Ikke ellers på kroppen, kun i hodet. Blir gal snart!!! Ligger og klør meg nettene igjennom....
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2007 #3 Skrevet 17. desember 2007 du kan prøve å smøre deg inn med hvitvask,som du kjøper på apoteket.men du bør kanskje ta en tur til legen ,for å sjekke lever og galleverdiene,gjennom en blodprøve.du kan ha svangerskapskløe. håper det hjelper med hvitvask da. lykke til
Gjest Skrevet 17. desember 2007 #4 Skrevet 17. desember 2007 Har sjøl vore plaga med elvablest i perioder gjennom mange år, men no under svangerskapet har det blitt mykje mykje verre. Holdt rett og slett på å klø meg forderva, og spes på nattestid. Fikk resept på Polaramin av legen (normalt kan en jo prøve med Zyrtec, men ikkje under svangerskap), og er heilt kvitt problemet:) Så det vil no eg anbefale deg!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå