Gå til innhold

Kløing og elvablest..


Anbefalte innlegg

Skrevet

Noken andre som klør noke sinnsjukt for tida og i tillegg har elvablest der en klør mest.. og i tillegg til det igjen har noken tips om ka eg kan gjer for å klø minst mulig?:)

Videoannonse
Annonse
Gjest VerdensHeldigsteMamma
Skrevet

Har ikke elveblest, men det klør som bare det i hodet mitt!! Ikke ellers på kroppen, kun i hodet. Blir gal snart!!! Ligger og klør meg nettene igjennom....

Skrevet

du kan prøve å smøre deg inn med hvitvask,som du kjøper på apoteket.men du bør kanskje ta en tur til legen ,for å sjekke lever og galleverdiene,gjennom en blodprøve.du kan ha svangerskapskløe. håper det hjelper med hvitvask da. lykke til

Skrevet

Har sjøl vore plaga med elvablest i perioder gjennom mange år, men no under svangerskapet har det blitt mykje mykje verre. Holdt rett og slett på å klø meg forderva, og spes på nattestid. Fikk resept på Polaramin av legen (normalt kan en jo prøve med Zyrtec, men ikkje under svangerskap), og er heilt kvitt problemet:) Så det vil no eg anbefale deg!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...