Brunetta =) Skrevet 17. desember 2007 #1 Skrevet 17. desember 2007 Jeg trenger noen nye forslag til dobbelt jentenavn. Jeg har en jente og to gutter fra før. Alle har dobbelt navn og ønsker dette nå også. Jeg har kommet med noen alternativer men er ikke fornøyd med de. Alternativene er: May Kristin (med lang i) Lea Kristin Ida Marie May Celine Ann Cecilie. jeg vil ha ett norsk navn. Håper mange vil komme med forslag. =)
Blå-Rosa+spire! Skrevet 17. desember 2007 #4 Skrevet 17. desember 2007 Anne passer sammen med mye. Samme med Mari. Anne Marie, Anne Sofie, Anne Helene, Anne Grete, Anne Mari, Anne Sigrid, Sigrid Anne, Marianne, Ida Mari, Kristin: Siv Kristin, Britt kristin, Ann Kristin, Mona Kristin, Liv Kristin,
Amazed..♫ 01.02.2012 ♫ Skrevet 17. desember 2007 #6 Skrevet 17. desember 2007 Synest Ida Marie var veldig fint
<3 qleopatrice <3 Skrevet 17. desember 2007 #7 Skrevet 17. desember 2007 Jeg synes Ine Marie Vilde Cecilie Silje Marie
mumitrolletermammantilmille Skrevet 17. desember 2007 #9 Skrevet 17. desember 2007 Datteren min skal hete Mille Nathalie. Men det er vel ikke et typisk norskt navn da...
Gjest Skrevet 17. desember 2007 #10 Skrevet 17. desember 2007 Leste noen navn på dib som jeg synes var søte: Nora Sofie og Ina Emilie. Men det er jo godt "oppbrukte" navn da. Har en venninne som heter Mille Elisabeth, og synes det er koselig navn selv om jeg ikke ville brukt det på eget barn ;-)
Gjest Skrevet 17. desember 2007 #11 Skrevet 17. desember 2007 Hadde jeg fått jente skulle hun hete Linn Katrine, syns det er fint jeg. Lykke til!
Mamma til rakkerunge Skrevet 17. desember 2007 #12 Skrevet 17. desember 2007 Ida Sofie Anne Dorthe Hanne Marie
StorkeMammaen Skrevet 17. desember 2007 #13 Skrevet 17. desember 2007 Ava Celine May Elisabeth Tuva Helene Ylva Othilie Eline Maria Signe Ingelin Vilma Pernille Marna Susanne Alva Matilde - er forslag og inspirasjon hvertfall, tror de fleste kan brukes om hverandre.
Gjest Skrevet 18. desember 2007 #14 Skrevet 18. desember 2007 Ida Marie har lissom vært mitt favorittnavn alltid. Hadde det ikke vært for at det blir tungt sammen med etternavnene våre, så hadde nok nurket i magen sannsynligvis måttet hete det ja..(vel og merke DERSOM det er en jentebaby jeg bærer på). Det står forsåvidt på vår "topp tre" fremdeles, men kommer nok dessverre ikke til å bli brukt her i gården, tror jeg. Men jeg synes det er kjempefint - klinger bra, og er et godt og "ordentlig" navn!
Gjest Skrevet 18. desember 2007 #15 Skrevet 18. desember 2007 By the way... Siden Ida Marie er et veldig "oppbrukt" navn, så kan jo Oda Marie være et godt alternativ. Jeg synes ihvertfall også at det er nydelig fint Eller hva med Ragna Marie? (min bestemor het det, og jeg synes det navnet er vakkert...men er ikke en gang vits i å foreslå det her i huset, for min kjære misliker det navnet voldsomt..så dermed foreslår jeg det gjerne for andre - synes det er for pent til å bli brukt så sjelden..) Lykke til med navnevalget
Hildemor fra vest Skrevet 18. desember 2007 #16 Skrevet 18. desember 2007 Jeg synes Tora Helen er et veldig fint navn..Det heter yngste jenten vår ;-)
Rosalille og sjarmtrollene Skrevet 19. desember 2007 #19 Skrevet 19. desember 2007 Vi får ei jente som skal ha dobbeltnavn. Det navnet vi var sikre på skulle med var Sofie som er etter min kjære farmor. Vi var innom Ada Sofie Hannah Sofie Ida Sofie Vi endte opp med Emma Sofie Sofie er fint å kombinere med syns jeg da Men også Marie. Hannah Marie er superfint. Og Jenny Marie
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå