-oOOOStorken AirlineOOOo- Skrevet 17. desember 2007 #1 Skrevet 17. desember 2007 anbefales jo overalt å gi tran til babyer, men hva med sanasol? er det noe retningslinjer for hvor gammel barnet må være for å kunne få sanasol?=) kunne ikke lese noe om det på flaska=/
1jente2gutter Skrevet 17. desember 2007 #2 Skrevet 17. desember 2007 Sanasol/multivitamin mixtur kan barn fås fra de er nyfødte.De som er født for tidligt får dette på sykehus og forsetter med det hjemme. Det eneste du må tenke på er doseringen for de skal ikke ha full dose. Jeg selv har gitt min baby på 9 måneder(11,6kg)ca 2,5 ml hver dag siden han har sluttet med grøt og bare får skive og middag og slik..det er hvertfall ikke farlig
Ladybug~N&E Skrevet 17. desember 2007 #4 Skrevet 17. desember 2007 på min hs sier de 2år. har med det sitrus greiene å gjøre. tran er fint;)
Pampers123 Skrevet 17. desember 2007 #5 Skrevet 17. desember 2007 Sanasol har sånne sitrus frukter i seg, og det skal ikke små barn ha. Gi heller biovit du
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2007 #6 Skrevet 17. desember 2007 Fra 4 uker bør man begynne med tilskudd av D vitamin. Tran blir anbefalt, fordi de umettede fettsyrene er bra for hjernens utvikling.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå