Dollywood Skrevet 17. desember 2007 #1 Skrevet 17. desember 2007 de oppdaget det på ul i dag, mulig det blir ks....hvordan gikk svangerskapet? endte det i ks?
Gjest Skrevet 17. desember 2007 #3 Skrevet 17. desember 2007 Den er neppe foran livmortappen... Da hadde den nemlig vært på utsiden av livmoren din! Men at den er foran livmoråpningen/munnen, ja det kan jeg være med på
Dollywood Skrevet 17. desember 2007 Forfatter #4 Skrevet 17. desember 2007 ja, ok da, husker ikke helt hva han sa, den lå iallefall i veien for åpningen hehe
M@mm@ til mine barn Skrevet 17. desember 2007 #5 Skrevet 17. desember 2007 Jeg hadde det med 3. mann men den pleier å trekke seg opp igjen. Hvilken uke er du i ? Regner med du skal på ny ul for sjekk rundt uke 30-34 ?
Dollywood Skrevet 17. desember 2007 Forfatter #7 Skrevet 17. desember 2007 skal på ny ul allerede om 2,5 uker
Yrha Skrevet 17. desember 2007 #8 Skrevet 17. desember 2007 Trekker seg opp i de aller fleste tilfellene. Hvis ikke blir det planlagt ks, forøvrig en kjempefin opplevelse for de fleste
To trollunger + en spire Skrevet 17. desember 2007 #9 Skrevet 17. desember 2007 Hadde det sist men rettet seg fint lenge før fødsel. Pleier å gjøre det, men de gangene de ikke skjer blir det keisersnitt.
M@mm@ til mine barn Skrevet 17. desember 2007 #10 Skrevet 17. desember 2007 Ok... det ordner seg sikkert. Jeg fødte normalt.
ano`num *17.03.10* Skrevet 17. desember 2007 #11 Skrevet 17. desember 2007 Jeg hadde det. Men den vokste med livmoren oppover utover i sv.skapet. Er ganske vanlig egentlig! Selve livmoren vokser mest fra 2.tri og utover. Da vokser den mest i nedkant. Så det som nå ligger nede, vil mest sannsynlig ligge lenger oppe med tiden. Det sa legene til meg, og det stemte. Min morkake startet med å ligge helt over i første tri.
Muffinsmamma Skrevet 17. desember 2007 #12 Skrevet 17. desember 2007 kjenner flere der den ikke har flyttet seg, de har tatt KS. De jeg kjenner har fått vite at den lå foran først mot slutten av svangerskapet, så de har hatt blødninger osv før det ble oppdaget. Siden de har oppdaget det på deg tidlig så følger de deg opp og det er jo kjempebra! Men fortsetter den å ligge foran, da må du ha KS! Lykke til:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå