Gjest Skrevet 17. desember 2007 #1 Skrevet 17. desember 2007 Jeg har ikke fått somlet meg til å fikse tørketrommelen, så klærne tørkes på stativ. Meeeen jeg har noen problemer... Klærne blir så ekstremt krøllete og stive... Og når de er så stive tar det jo en evighet å stryke dem! Noen som har noe tips? Jeg reagerer på de fleste tøymyknere... Kan det være rommet de står på som gjør det? de står på et soverom som er ca 20 grader...
LastebilsjåførKona Skrevet 17. desember 2007 #2 Skrevet 17. desember 2007 da må du bruke neutral tøymykner.. uten lukt og egnet seg for de som er allegisk.. vel siden du har allerede vasket opp og du har en del tøy som må strykes der og da, kan du vel prøve å fukte tøyet litt med vann før du stryker.. bruk språyflaske..
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 17. desember 2007 #3 Skrevet 17. desember 2007 Signerer neutral tøymykner. Bruker kun den og jeg og Daniel er allegisk mot de andre.. Gjelder også vaskepulver.
Gjest Skrevet 17. desember 2007 #4 Skrevet 17. desember 2007 Ok! den har jeg ikke prøvd=) da skal jeg gjøre det! Spraye med vann ja... hehe dumme meg tenker jo ikke på det da...=P Noen med tips for å få klærne strykefrie da forresten? og så slenger jeg inn enda et spørsmål når jeg først er igang - hva gjør man med sorte bukser som tiltrekker seg støv? klesrulle er jo bare slit, er like støvete 5 min etterpå...
LastebilsjåførKona Skrevet 17. desember 2007 #5 Skrevet 17. desember 2007 hmm tøymykner hjelper litt med å få klærne strykefrie.. du må skille mørke fargete tøy med lyse fargete når du skal vaske.. ikke vaske dem sammen... da blir det mindre støv på de svarte tøy.. ellers så er det støv uansett hva man gjør, hehe, men den kanskje hjelper litt..
Gjest Skrevet 17. desember 2007 #6 Skrevet 17. desember 2007 Ja vasker aldri lyst og mørkt sammen da... Tøymykner må prøves, har gitt opp å bruke det egentlig, siden jeg bare klør og klør... men da kjøper vi allergitøymykner i morgen da=)
LastebilsjåførKona Skrevet 17. desember 2007 #7 Skrevet 17. desember 2007 en dumt forslag, kanskje, men jeg hørte om noe 'baller' som fanger opp støv på klær.. så på nytt og nyttig ellers select katalogen..
Gjest Skrevet 17. desember 2007 #8 Skrevet 17. desember 2007 Å, det hørtes jo lurt ut da=) sjekke ut det ja!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå