Gå til innhold

Har forderdelig vondt...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjennes ut som noen står eller trykker kjempe hardt oppå magen min.. kjempe vondt. :(

Noen som vet hva dette er, skjer samtidig mens jeg har kynnere, og stikker i ryggen samtidig. Kommer å går av å til, hver 20 min. Er det noe som har starta tror dere? Er i uke 40 forresten. Gidder ikke håpe på noe, men har ikke hatt sånn vondt før.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

syntes du burde ringe føden og snakke med dem,de kan sikkert forklare deg hva dette er.kan jo være en start på fødslen siden du er i uke 40.lykke til

Skrevet

Det kan godt være rier ja :-) Ta tida (skriv ned og så ser du utviklinga)

Husk å kjenne etter liv også da, og ring føden og prat med dem.

Lykke til! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...