Anonym bruker Skrevet 17. desember 2007 #1 Skrevet 17. desember 2007 Kjennes ut som noen står eller trykker kjempe hardt oppå magen min.. kjempe vondt. Noen som vet hva dette er, skjer samtidig mens jeg har kynnere, og stikker i ryggen samtidig. Kommer å går av å til, hver 20 min. Er det noe som har starta tror dere? Er i uke 40 forresten. Gidder ikke håpe på noe, men har ikke hatt sånn vondt før.
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2007 #2 Skrevet 17. desember 2007 syntes du burde ringe føden og snakke med dem,de kan sikkert forklare deg hva dette er.kan jo være en start på fødslen siden du er i uke 40.lykke til
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2007 #3 Skrevet 17. desember 2007 Det kan godt være rier ja :-) Ta tida (skriv ned og så ser du utviklinga) Husk å kjenne etter liv også da, og ring føden og prat med dem. Lykke til! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå