Gå til innhold

har fått time hos..


TrøttSomEiStrømpe-

Anbefalte innlegg

har fått innkallelse til time hos gynekolog på sykehuset der jeg fødte, men jeg har jo vært på 6-ukers kontroll hos legen min..

er det noe vits å dra dit da?..

(styr med tog og buss, har andre ting å ta meg til nå føler jeg..)

 

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det pleier vel å være en grunn til at man blir innkalt - f.eks. at du revnet mye under fødselen? Men om du har vært hos legen og det ikke var noe spesielt i veien, så kan du vel ringe til sykehuset og si det og høre om det virkelig er nødvendig? Tror jeg ville ha ringt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ble klippet, sydde både utvendig og litt innvendig, hun ble tatt m vakuum..

legen sa at alt så fint ut..

ringer og hører jeg

 

takk for svar forresten! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det var satt opp samtale etter fødsel, det kan jo være kjekt å dra på..

 

flere som har vært på det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var på min 6-ukerskontroll hos gynekolog. Det var mest for å sjekke at alt var bra. Jeg måtte nemlig også klippes (men slapp sugekopp i siste liten) og fikk problemer med at stingene gikk opp(!). Derfor ble jeg fulgt opp på sykehuset.

 

Hvis du følte at kontrollen hos din fastlege var god, så burde det ikke være nødvendig å sjekke hos gynekolog. MEN! Hvis du fremdeles er usikker på tilstanden "der nede", så er det nettopp slike ting en gynekolog er god på.

 

Jeg fikk forøvrig innvendig UL på 6-ukerskontrollen, og fikk beskjed om at slimhinnene i livmoren så ut som hos en dame i overgangsalderen. Det hørtes jo ikke hyggelig ut, men det er altså slik at etter en fødsel så er kroppen litt i overgangsalder-modus. Noe å tenke på når man får svettetokter på nettene. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var samtale om fødsel og sjekk.

alt så fint ut,hun sa det så nesten ikke ut som om jeg hadde født en gang!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...