Gå til innhold

Ang hemorider og alcos anal...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg må bare spørre altså, for jeg sliter så fælt med å bli kvitt hemmoridene jeg har. Har prøvd to salver, først en jeg ikke husker hva heter, og så alcos anal. Den funket litt, svidde og klødde i alle fall ikke noe. Men det stod at man skulle bruke den i 4-6 uker, og da 6 uker var gått var jeg enda ikke kvitt dem, men tenkte at jeg måtte vel slutte likevel da. Men nå har jeg fått enda en til. Vet ikke hva jeg skal gjøre. Har prøvd div. kjerringtips jeg har lest om her inne bl.a. isbiter og honning, men ingenting hjelper.. Begynner å bli lei! Noen som har noen andre tips jeg kan prøve?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hør med legen om det er trygt for gravide å bruke scheriproct stikkpiller/kombinert med krem. Ellers bør du nok være forbredt på at de kommer tilbake etter fødselen, og så kan du jo gjøre en skikkelig innsats for å bli kvitt de da... Pyton er det uansett! Lykke til!

Skrevet

Huff, jeg sliter med det samme...

Har brukt Alcos Anal i 1 uke nå, men hadde jo håp om at den skulle hjelpe over tid da... Gjør den ikke det altså..? Åååååå!!!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

Kjenner meg igjen :) De hemoridene er noe sabla f...

Jeg er i mitt andre svangerskap og har bedre kontroll på problemet denne gangen. Jeg bruker bl.a. Visiblin (fiber som øker volum på avføring - kjøpes på apotek), i tillegg passer jeg på å drikke mye og spise fiberrik mat.

Det hjelper en god del. Jeg har ikke begynt med kremer enda. :)

Skrevet

samme problem her.. brukt alcos anal i 7 uker nå. hverken svir eller klør når jeg bruker den, men borte blir de ikke...

Skrevet

Syns scheriproct hjelper. Fikk beskjed på apoteket at den var trygg å bruke. Holder de i sjakk med salven ihvertfall, men da begynnte jeg med en gang jeg merket de...

Skrevet

Hei, nei alcos anal virket dårlig på meg og, nå sa legen at jeg skulle kjøpe sheriproct, uten stikkpiller. Den skal de smøre på med en gang jeg har født. Tenkte jeg skulle prøve prolips nå før fødselen. Har brukt den på munnsår og brannsår, men leste nettopp at den er bra mot hemorider også.( 10 pros.). Etter siste fødsel kan de opereres bort. Prøv også å sitte i grønnsåpevann, d skal lindre litt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...