Rosalille og sjarmtrollene Skrevet 17. desember 2007 #1 Skrevet 17. desember 2007 Hva kjøper man til en onkel i 40 åra som man egentlig ikke kjenner så godt? Han kommer til mamma julaften og vi må jo ha en gavet til han syns jeg. Men....er helt BLANK!
isprinsessan Skrevet 17. desember 2007 #2 Skrevet 17. desember 2007 Om han ikke er avholds så kanskje en flaske wisky eller conjac? Eller en fin flaske vin som er litt billigere enn de to andre forslagene. En spekepölse pleier å bli satt pris på. Eller en fin röklaks.
*Super*Mamman* Skrevet 17. desember 2007 #3 Skrevet 17. desember 2007 En flaske vin, og /eller Josh Gorbans jule CD
Gjest Skrevet 17. desember 2007 #4 Skrevet 17. desember 2007 Synes noe fra vinmonopolet var en god ide! )
Morango 29.05.2007 Skrevet 17. desember 2007 #6 Skrevet 17. desember 2007 spekepølse og en god skjærekniv
Gjest dagdrømmer Skrevet 17. desember 2007 #7 Skrevet 17. desember 2007 min onkel får kaffekopp fra statoil (kjører litt bil han da)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå