Anonym bruker Skrevet 17. desember 2007 #1 Skrevet 17. desember 2007 noen som har erfaring med dette? Jenta vår er fremdeles ganske urolig om kvelden; noen ganger raser hun i flere timer.. Min bedre halvdel ønsker derfor at vi nå prøver kiropraktor og ser om dette kan hjelpe henne til å bli roligere og slutte og våkne opp flere ganger om kvelden før hun roer seg til natten! Vi har holdt ut i den tro at det er kolikksmerter; men det pleier jo som regel å gå over ved 3 mnd! ..noen som vet hva en kiropraktor kan gjøre..? har som regel hørt om det i forhold til kolikksmerter hos babyer..
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2007 #2 Skrevet 17. desember 2007 Ta heller kontakt med fastlegen for å finne ut om det kan være noe annet enn kolikk. Synes det blir bortkastete penger å dra til kiropraktor når babyene er så gamle.
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2007 #3 Skrevet 17. desember 2007 Jeg skjønner jo at det ikke kan være kolikk; lurte derfor på om noen hadder erfaring med kiropraktor og babyer på andre områder enn kolikk.. Min sambo snakket med en kiropraktor i dag; og han mente absolutt at han kanskje kunne hjelpe! ..men det sier selvsagt kiropraktoren selv da.. Anyone..?
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 17. desember 2007 #4 Skrevet 17. desember 2007 Kolikk er jo bare et ord, det er ingen sykdom. Enkelt forklart betyr det magevondt, og det er grunnen til vondten man må få bort. Vesla vår hadde da såkalt kolikk og vi dro til kiropraktor da hun var 3 mnd. Hun var veldig stram nederst i ryggen viste det seg, og hadde derfor problemer når melken passerte. Etter 3 behandlinger så vi tegn til bedring og etter 7 behandlinger var hun fin. Det er alltid en grunn til at de har vondt, og det kan absolutt lønne seg å finne ut hva som ligger under.
nenja Skrevet 17. desember 2007 #5 Skrevet 17. desember 2007 Min lille jente begynte å gråte mye på kveldene da hun var ca. 2 mnd. Kunne ikke skjønne hvorfor hun plutselig fikk luftsmerter i magen, litt sent for kolikk tenkte jeg... Men vi dro til kiropraktor (virket også som hun var littegrann stivere i nakken på den ene siden) og han fant fort 2 "låsninger" i ryggen som tydeligvis forårsaket at luften ikke kom ut som den skulle. Disse "låsningene" ble påført under fødsel, men veslejenta hadde ikke hatt plager av det før hun ble 2 mnd. Det var ikke mange behandlingene som skulle til for at hun var god som gull igjen. Det er vedt å prøve i alle fall, finner de ikke noe så er jo det greit også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå