Gjest Skrevet 17. desember 2007 #1 Skrevet 17. desember 2007 Var hos jordmor i dag, er 15+5 (hun mente 16+1, men det har vel bare med regnemåte å gjøre? Om man mener svangerskapet er så og så langt eller ikke (de to ekstra dagene)??). Pappaen var med, og vi fikk høre hjertelyden ))) Like stort nå som sist gang! Dette blir gøy altså, nå gleder vi oss til UL 8. januar, forhåpentligvis er alt bra der inne! *krysse fingre*
mamman t o.a Skrevet 17. desember 2007 #2 Skrevet 17. desember 2007 heldig du da:)) gleder meg som en liten unge til jeg og barnefaren skal på kontroll 10januar:) da skulle hun prøve og finne hjertelyden... *spent*
lille er født:) Skrevet 17. desember 2007 #4 Skrevet 17. desember 2007 å så gøy! det hadde jeg også lyst til men jeg somla så mye med å bestille time at nå rekker jeg ikke før jul... men er ikke lenge til ultralyd 7.januar:) er 16+4 jeg, så vi er ganske likt på vei.
VilVilVilVil Skrevet 17. desember 2007 #5 Skrevet 17. desember 2007 Gratulerer så masse. Er ca i samme situasjon som meg du da. Jeg var hos legen idag og fikk høre hjertelyd for første gang. Det var sååå gøy!! Er 16+4 idag, og skal også til UL 8. januar. Gleder meg kjempemasse!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå