Gå til innhold

Det synker sakte inn...

Anbefalte innlegg

Skrevet

at vi blir en enorm familie på 8 til sommeren....

Tusen takk for alle gratulasjoner og lykke ønskninger!

Sistnevnte trengs garantert...

Nå har jeg tilbrakt resten av dagen på sofaen. Har snakket med gode venninner, som gleder seg sammen med oss...og som tilbyr sin assistanse på forskjellige områder.

Gummis har sikret julens høydepunkt...nemlig den vanvittige iskaken som var slik en suksess både i Måkas dåp og julen ifjor.

Phantom-mannen har besluttet å flytte ut familien på nyåret, etter råd fra legen. Han flytter inn hos svigers, slik at jeg kan få den roen jeg garantert trenger. Å samtidig få sove i sin egen seng, ha sine egne ting rundt seg og ingen nattevåk eller støy på morgenen og ettermiddagen.

Ungene kan heller komme på besøk når formen tillater det, og så er det kort vei til alle lekene, tøyet og annet nødvendig.

Det absolutt ingenting som tilsier at dette svangerskapet blir bedre enn de to foregående, og nå med to på ruging er det bare å legge forholdene så godt som mulig tilrette. Jeg ser ikke frem til de neste månedene, men vet det blir spennende og annerledes til sommeren.

ABC må jeg desverre gi opp denne gangen. Jeg som har fått plass der og allting... Istedenfor har jeg bedt fastlegen min søke meg til Riksen, siden jeg har sterke motforestillinger mot å føde på Bærum.

Ellers jobber hodet i høygir. Har tusen tanker å tenke, mens jeg enda orker. Om jeg blir spesielt mer forberedt av denne tenkingen vil tiden vise.

Det blir spennende å se og høre reaksjonen til ungene når de får vite den store nyheten på lille julaften!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tvillinger du :D

Det er jo bare sååå spennende!

Bare bittelitt masse misunnerlig!

Men jeg misunner deg ikke denne kvalmen du sliter sånn med. Uff, det der høres skrekkelig ut.

Men det er jo flott at du har en så flott familie og masse venner som støtter dere. Høres jo fint ut å kunne få huset for seg selv. Da får du jo virkelig roet ned. Ikke lett det der med mange som løper rundt og maser. Lett å glemme seg bort når man ser mamma :o)

Er slettes ikke sikkert dette svangerskapet blir det værste. Denne gang er dere jo veldig godt forberedt virker det som. Og når alt blir så tilrettelagt som det nå blir så kan det jo hende det går som en bitteliten drøm :o)

Tenker ungene kommer til å få seg en god overraskelse ja. Ikke bare 1 ny baby.... Neida, mamma spanderer 2 i slengen hun hihi.

Gratulerer så masse med babyene i magen Phantomet. Dette går såå bra. Blir spennende å følge dere på veien.

Klem fra

Skrevet

Waow! Gratulerer! Måtte lese de andre trådene her før det gikk opp for meg at du venter tvillinger! Det er jo helt utrolig. Mener det var en som skrev at det kanskje var to siden du er så kvalm. Du er jo utrolig heldig. Når du er så dårlig er det ekstra bonus å få to på en gang, slippe et svangerskap.. Når det er sagt håper jeg at medisinen din fungerer og at du får ro og hvile og blir bedre.. Sikkert ikke dumt å få huset for seg selv.

Ønsker deg masse lykke til og bedre dager!

Stor klem

Skrevet

Gratulerer så mye med tvillinger i magen :0) Så spennende da...

Håper virkelig at du ikke kommer til å være dårlig så veldig lenge denne gangen.Ønsker dere ei god jul og lykke til videre fremover.

Skrevet

Helledussen, phantomet! GRATULERER!!!

Skjønner jeg har gått glipp av mye de siste dagene :)

Så flott at dere kan gjøre noen praktiske endringer så du får hvile ordentlig! Blir sikkert litt rart å ikke være i samme hus som guttene hele døgnet, men garantert verdt det! Tenk å bli velsignet med TO KNØTT til i familien! Jeg gir meg ende over her, så utrolig HERLIG!!!

Gratulerer igjen! Klem fra meg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...