Anonym bruker Skrevet 17. desember 2007 #1 Skrevet 17. desember 2007 Får innimellom problemer med pusten.. Det varer noen sekunder, akkurat som om halsen snører seg helt.. har hatt det masse de siste dagene nå. Er det noen andre som har det i forbinnelse med at det kommer kynnere? Det er ikke babyen som presser oppover, for det er ingen bevegelser når det skjer, bare magen som blir hard...
shimonie Skrevet 17. desember 2007 #2 Skrevet 17. desember 2007 jeg kjenner at pusten blir annerledes når jeg får disse kynnerne. har ikke hatt det sånn før . vet ikke om det har noe med at fødselen er nær eller noe... håper jo det da!!
JANUAR GLEDE Skrevet 17. desember 2007 #3 Skrevet 17. desember 2007 JA DET ER SLIK JEG HAR DET OG. JEG SPURTE LEGEN OM HVA DET ER, MEN FIKK IKKE NOE ORDENTLIG SVAR. DE MENTE HJERTE FREKVENSEN ØKTE I FORBINDELSE MED KYNNERNE. JEG KJENNER DET SLIK DU BESKRIVER, ETTER AT MAGEN BLIR MYK OG KYNNERNE GIR SEG BLIR JEG FORT BEDRE, OFTE GIR DET SEG FØR SMERTEN HELT BLIR BORTE. DET KJENNES MEST NÅR KYNNERNE STARTER OG GÅR FORT OVER IGJEN.
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2007 #4 Skrevet 17. desember 2007 Godt å høre at det er fler som har det sånn Har tre dager igjen til termin så det gjør ikke noe at det tar seg opp nå Vil jo ikke ha vondt, men nå kjenner jeg etter den minste vondter og håper den tar seg opp
JANUAR GLEDE Skrevet 17. desember 2007 #5 Skrevet 17. desember 2007 så heldig du er;) Lykke til og God Jul!!!!!!!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå