svansen Skrevet 17. desember 2007 #1 Skrevet 17. desember 2007 vil du se på meg å? er jeg gravid nå? skal enten ha tr i dag eller julaften..lurte på også om du kunne se på åssen det går på eksamen i morra.. tusen takk f. 120685
Aventis Skrevet 17. desember 2007 #2 Skrevet 17. desember 2007 Hei! Eksamenen går nok fint, bare prøv å slappe av.. Kjenner en slags "spenthet" i forb. med denne, men ta det helt med ro! Er veldig usikker på du er gravid nå, men føler det ikke er langt unna... Får opp en del bekkenplager, så kanskje dette kan bli en plage i sv. skapet..... =)
svansen Skrevet 17. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 17. desember 2007 skal prøve å slappe av angående i morra.. tror det vil gå bra hadde ikke noe bekkenplager i forrige svangerskap.. har i det siste hatt vondt i korsryggen, midt på ryggen og i hofta.. men det kommer vel av noe annet.. hvis jeg blir sliten har jeg som regel bare vondt i skuldrene og nakken... men men.. takk for at du spådde meg
Aventis Skrevet 17. desember 2007 #4 Skrevet 17. desember 2007 Kan være de smertene du har nå jeg fikk opp oxo!
svansen Skrevet 17. desember 2007 Forfatter #5 Skrevet 17. desember 2007 mmm.. men en får vel ikke bekkenplager sånn uten videre? må vel være en grunn.. graviditet kanskje
Aventis Skrevet 17. desember 2007 #7 Skrevet 17. desember 2007 Kan godt hende det betyr du er gravid nå ja:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå