Anonym bruker Skrevet 17. desember 2007 #1 Skrevet 17. desember 2007 I dag er e skikkelig furten på mannen min,er kjempe irritert... Vi har d bra,men så plutselig blir jeg sur,og tverr.... Men han forventer så mye av meg også,for d første får e ikke sove om nettene pga...bekkenet,og han hjelper ikke til m noen ting... Han forventer at e kan gjøre alt,han vil nå at e skal gjøre storreint hele huset,jeg var da ikke lam pga,,at e var gravid sa han,nei ok d er man jo ikke,og henter mange poser m ved gjør jeg om dagen,vasker huset,går på butikken ja alt gjør jeg hjemme,men han bare flyger på jakt.... Så har vi alle julegavene igjen å kjøpe,og han forventer at jeg skal skal avgårde aleine å kjøpe alle disse,e blir så irritert på han... Noen m noen råd,er d bare meg som hisser meg opp uten grunn her?? Her 29 uker på vei....
mamma&urokråka Skrevet 17. desember 2007 #2 Skrevet 17. desember 2007 Jeg gjør ikke reint jeg nå. Eller jeg vasker opp, tørker støv og sånne ting. Vasker klær og sånt.. Men samboer er den som må til med støvsugeren og vaskekosten. Jeg syns det er så ubehagelig å bøye meg, for da kommer magen i klem, så derfor gjør han det. Syns ikke det er noe urimlig, med tanke på at jeg sliter med vondt i ryggen, og sover dårlig hver natt. Han jobber ikke så mye heller, fordi han har permisjon og bare tar strøjobber. Når det gjelder julegavehandling må han også være med, for jeg har ikke lappen, og ikke snakk om at jeg orker å ta en full buss med mange tunge poser når jeg i tillegg bærer på denne store magen jeg har. Mulig det er jeg som er kravstor her, har lest at det er veldig mange her inne som er kjempe flinke med å holde huset i orden selv og alt mulig annet, men samboeren min syns det er helt greit. Vi har på en måte alltid hatt like mye ansvar for husvask og sånne ting (utrolig nok...) og da syns han ikke det er noe rart at han må ta litt mer nå som magen begynner å bli rimlig stor og tung.. Syns ikke du hisser deg opp uten grunn jeg. Viktig å hvile mye når man er gravid, og ikke bare slite seg ut hele tiden. Men jeg mener jo også at man alltid skal dele på husarbeid og sånne ting da..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå