Gå til innhold

pos el tester i en uke...

Anbefalte innlegg

Skrevet

er el testene 100 prosent sikre... har testet pos for el i en uke nå, man har den jo ikke så lenge.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

du er ikke gravid da..? el test slår ut på graviditet vetu ..:)

Skrevet

Dytter litt på denne jeg for det lurer jeg også på.....

Har hatt positive tester over lang tid nå. Fom søndag forrige uke, opphold med neg i et par dager og nå positive siden onsdag i forrige uke. Begynner å bli sliten av å hoppe til sengs hele tiden, er jo livredd for å bomme:-)

Skrevet

har hatt det sånn en periode jeg også.. vare vel bare at kroppen prøvde å få eggløsning men klarte det ikke.. så prøvde den bare igjen.. men tror det kan være en fordel å sjekke utflod tapp osv i tilleg til å ta el tester.. så tror ikke el tester er 100% sikre, selv om den slår ut, trenger du ikke å få eggløsning. har hørt om noen som aldri har fått utsalg på de å..

Skrevet

Dette er første og siste perioden jeg bruker el test iallfall. Jeg hadde el- slim for litt over en uke siden + el smerter. Stoler mer på kroppens signaler, blir bare forvirret av testene, for å ikke snakke om stresset:-)

Skrevet

ha ha, jeg tok en el test med morgenurin bare for å sjekke om det er noe galt med disse testene. (Skal jo ikke slå ut nå!) Og den ble positiv igjen!! Da er de herved lagt på hylla.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...