Gå til innhold

*dreamer* - 12pp, 1SA & *Silje*spiresnart?*20pp sin tråd

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei snuppa mi!

Hvordan går det med deg?:) Må få kjøpt meg EL tester jeg, får å finne ut når EL min er igjen.. Blæ.. Var ferdig med TR den 12, så når trur du den er her?:)

Glad ideg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei snuppa miiiiiii:)

Det går bra med meg! Skal ut å spise med noen fra jobben snart, må si jeg gruer meg litt. Går det bra med deg?

Hvis du får like lang syklus som sist, så dukker den vel ikke opp før om rundt 5 uker. Men har du normal syklus får du nok EL om en ukes tid;) Du får teste i vei helt til den blir positiv. Anbefaler virkelig å tempe også! Du trenger ikke kjøpe deg BC, bare en temp med to desimaler.

Glad i deg og:)

Skrevet

Hmm.. Se om jeg får kjøpt meg det da.. Hvorfor gruer du deg til det da snuppa mi??

Jeg har kansje fått meg vikar jobb på SFO i Drammen med 20 timer i uka:) Weee! Bare venter på svar.. Ellers har jeg søkt vikar jobb i barnehagene i Drammen..

Går bare bra med meg vettu.. Mia er borte igjen:( Ikke sett han siden vi slapp han ut igår kl 12 på dagen.. Snufs..

Klem:)

Skrevet

Weeeee, når begynner du å jobbe da i såfall? Det høres jo kjempebra ut!:) Nei så dumt at Mia er borte igjen, stakkars pusen:( Håper han kommer hjem snart!

Jeg gruer meg fordi vi ikke har så veldig mye til felles annet enn hun vi er assistent for, og vi ser jo hverandre aldri siden vi jobber til forskjellige tider. Så vi har ikke veldig mye å snakke om... Men kan jo hende det blir hyggelig:)

Skrevet

Blir etter nyttår, når skolen begynner igjen:) Ja håper han kommer igjen snart:)

Det går sikkert så bra vennen! Du får skrive hvordan det gikk:)

Skrevet

Hei:)

Har Mia kommet hjem?

Det var faktisk kjempekoselig i kveld! Var deilig å få ut alt ang jobben, blir en del ting man tenker på etterhvert. Så jeg ble positivt overraska;)

Klem

Skrevet

Hei:)

Mia kom hjem klokken 20 igår.. :)

Ja, der ser du. Gikk bra det vettu snuppa.. Hehe..

Ikke mange dagene igjen til jul nå. Vi har funnet ut at vi reiser på søndag til Drammen vi:)

Skrevet

Så bra hun kom hjem:)

Hva har du gjort i dag da snuppa? Jeg har vært med venninna mi og trent. Og nå har jeg sett på Greys og Medium.

Så koselig at dere drar på søndag da. Blir nok kjempekoselig:)

Skrevet

IDag har jeg ommøblert.. Hehe!

Såret til Mia *revnet* igår! Snufs! Så nå er det vel ihvertfall 3cm åpnet og det skal gro av seg selv sa dyrlegen. For når huden dør og blir tørr så revner huden og det betyr at byllen har kommet ut! Så, får bare håpe det har grodd igjen innen vi reiser!

Skrevet

Så gøy å ommøblere da!:)

Neeei, så dumt at såret revnet! Kaninen vår hadde også et stort sår på 3-4 cm, lårmuskelen hang utafor. Allikevel så har det grodd helt fint. Så krysser fingrene for at såret til Mia gror raskt.

Skrevet

Det ordner seg nok:)

Gleder meg skikkelig neste uke! Vi reiser til Drammen på søndag, hjem igjen på onsdag.. Så reiser vi til Drammen igjen nyttårsaften.. Jippi.. Hehe!

Skrevet

Yey! Så koselig da:) Blir nok deilig å komme seg vekk fra Kragerø litt. Så det blir Drammen på nyttårsaften allikevel? Bra Morten gikk med på det selv om du ikke var gravid da.

Skrevet

Ja, det ble det:) For jeg har sagt til Morten at jeg vil ikke drikke nå, mens vi prøver. Også har jo jeg EL neste uke;)

Skrevet

Opp:)

Skrevet

Vi er jo mestere på å skrive OVER alt!:P

Så bra at Morten respekterer at du ikke vil drikke. Snill han:) Men du må huske på at livet ikke skal stoppe helt opp mens du prøver da, tenk hvor lang tid det har tatt. Så hvis du har lyst til å ta en fest, så synes jeg at du skal gjøre det med god samvittighet:)

Skrevet

Hehe, ja det er deg og meg det! Hehe!

Nei, men vil ikke ta sjangsen nå som jeg har EL den uka.. Klarer meg uten fest å jeg:) Hihi!

Skrevet

Hihi;) Dere får kose masse nå før dere skal til Drammen da. Svømmerne kan jo leve noen dager. Så får dere kose masse når dere kommer hjem igjen. Da blir det nok fulltreffer!:P

Skrevet

Hehe!

Vi skal begynne idag, bare for å være på den sikre siden:) Håper det klaffer for dere å denne mnd. Og oss da! Hehe!

Skrevet

Hehe, krysser fingrene for begge 2!:)

Skrevet

Å du er like go som alltid snuppa:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...