Gå til innhold

Hvor hadde dere valgt aa feire jul ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette er hypotetisk altsaa, men situasjonen var reel for noen timer siden, men saa ordenet det seg.

Men mannen saa ut til aa maatte bli paa jobb i julen , offshore, og vi skulle egentlig hjem til Norge og ferie jul. Bo hos mine foreldre , men feire julaften med hans.

Hadde dere fremdeles feiret jul hos svigers ( har 2 barn, og mange soeskenbarn som gleder seg ) uten mannen eller hadde dere da fieret jul hos deres egen foreldre og soesken ???

tenkte paa dette tidligere for jeg ville helst vaert hos mine egne, men hva skulle en da sagt til svigers?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde valgt å feire med min familie :)

Men hva en skulle sagt..hm.... hadde overlatt til mannen å forklare :o hehehe

Skrevet

Ville også valgt å være hos min familie; føles mer naturlig å være der uten mannen enn hos hans familie. Ville også overlatt til mannen å formidle nyheten til sine foreldre. Akkurat som jeg ville gjort dersom det var motsatt :) Vet også at han ville valgt sin familie, dersom situasjonen var motsatt :) Og vi har et godt forhold til familie og svigerfamilie begge to, bare så det er sagt :)

Skrevet

Jeg tror ikke jeg hadde klart å snyte svigers for julefeiring med barnebarna dersom det var "deres tur". Klart jeg hadde hatt mest lyst til å være hos mine foreldre, men svigers hadde sikkert gledet seg masse, så jeg hadde ikke hatt samvittighet til å flytte feiringen ... i hvertfall ikke på så kort varsel!

Skrevet

Helt klart feiret med svigers. Holder det jeg lover.

Skrevet

helt klart hos svigers! Både jeg og jentene hadde hatt en MYE bedre og avslappende jul der enn med min mamma!

Skrevet

Da tror jeg at jeg hadde feiret hos svigerforeldre, for dere skulle jo bodd hos dine uansett.

Tror dine svigerforeldre hadde blitt fryktelig såret pga barnabarna de da ikke fikk feire sammen med.

Selv om sønnen deres ikke hadde kunnet vært der,så var barnebarna der. Og det er nok det de gledet seg mest til uansett.

Skal mye til før at jeg forvandrer ting jeg har lovet når det gjelder sånne ting.

Skrevet

Hos svigers. Vet selv hvor skuffet jeg blir når planer forandres, avlyses osv så hadde holdt det som var planlagt for svigers og barna sin del, selv om jeg så klart hadde hatt lyst til å bli hos svigers...

Slapp han jobbe?

Skrevet

Ja, det ble ikke noe jobbing paa han saa det er ikke et reelt problem uansett.

Hadde ikke svigers sagt noe hadde jeg nok feiret jul med dem, men de hadde nok spurt om jeg heller ville vaere hjemme denne gang pga sykdom i familien min og det hadde jeg nok gjort.

Men bare kom til aa tenke paa det liksom, hva andre ville gjort.

Skrevet

jeg hadde blitt hos mine....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...