Gå til innhold

Rotfylling :O(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hulk, hulk....... Sitter her å spiser Abboticin Es og Pinex 600. Startet med smerter i hals, hode og hele munnen forje uke. Onsdagen var jeg hos tannlegen - fant ikke noe på bildet , men åpnet en tann som var öm - den måtte rotfylles. Tok ut nerver og renset den den dagen - nå har jeg smerter i hele kjeven - ikke bare der den vonde tannen er , men og på den andre siden av kjeven og oppe og nede ;O( Fikk antibiotika av tannlegen idag - skal tilbake å rense mere på onsdag . Dette er helt jävelig. Fjerne visdomstenner var jo ikke noe iforhold. Noen som har hatt lignende er faringer ?

Snuffffffffffffffffffssssssssssssss

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff, det hørtes vondt ut! Håper du er bra til julaften!

God bedring!

Stør klem fra

Skrevet

JA! Jeg har hatt liknende erfaring! Nå viste det seg at jeg gikk til en udugelig tannlege som sannssynligvis rota oppe i tanna mi x antall ganger og fikk en spesialist til å rotfylle.. Men smertene i kjeve og kinn vedvarte, jeg dro til en annen tannlege, fikk resept på Appocilin 1 g og ble helt bra! Spør tannlegen om du ikke kan få det, det skader ikke om du går på en pencilinkur.

Lykke til!

Skrevet

Går på Abboticin fra idag - det er antibiotika . Reagerte på Appocilin sist jeg brukte det

Skrevet

ps

Hadde du smerter på begge sider av kjeven eller bare siden du rotfylte på ? Jeg har vondt begge sider :o(

Skrevet

JEg hadde samme problem for et par uker siden, men kun da med smerter og hevelse og slike festligheter på den ene siden...

Her var det antibiotika og ibux+paracet som var løsningen.

Han hadde jo rota rundt oppi der og da flytta en del basselusker på seg. Tilslutt ble det verkebyll og jeg skal love jeg var i himmelen når den sprakk ja. *sukk*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...